پنجشنبه 24 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابطحی: نشنيده ام ميرحسين خود را کانديدا کند، انتخاب

خبرگزاری انتخاب: معاون پارلمانی خاتمی و عضو مجمع روحانيون مبارز گفت: حضور خاتمی جای کسی را تنگ نمی کند، هرکسی می تواند وارد عرصه انتخابات شود ولی تا به حال نشنيده ام آقای موسوی خود را کانديدا کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت الاسلام محمد علی ابطحی در گفت وگو با خبر دانشجو، در مورد اعلام رسمی خاتمی برای حضور در انتخابات دهم رياست جمهوری گفت: حضور خاتمی نياز عمومی جامعه است چون جامعه تغيير رئيس جمهوری را احساس می کند و انتظار جامعه اين است کسی که پيش بينی رای آوری بيشتری دارد، وارد عرصه شود.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا حضور خاتمی به معنی نيامدن ميرحسين خواهد بود، تصريح کرد: حضور خاتمی جای کسی را تنگ نمی کند، هرکسی می تواند وارد عرصه انتخابات شود ولی تا به حال نشنيده ام آقای موسوی خود را کانديدا کند.

ابطحی اظهار داشت: اصلاح طلبان بالغ و رشيد شده اند و می توانند مسائل و مشکلات درونی خود را حل کنند و در انتخابات آينده رياست جمهوری مهمترين اصل برای آنها رای آوری کانديداست.

عضو مجمع روحانيون مبارز افزود: در انتخابات آينده پيش بينی اختلافات جدی را در بين اصلاح طلبان نمی کنم.

وی در پايان اظهار داشت: مجمع روحانيون مبارز از خيلی وقت پيش خاتمی را به عنوان گزينه اصلی خود انتخاب کرده است و در انتخابات آينده از وی حمايت خواهد کرد.





















Copyright: gooya.com 2016