پنجشنبه 24 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

متکی: در راستای شعار تغيير آمريکا، ما خواستار آزادی ديپلمات های ايرانی هستيم، فارس

خبرگزاری فارس: منوچهر متکی با اشاره به اينکه امريکايي ها از تغيير سخن گفته‌اند گفت: ما اميدواريم در اين مسير آزادی هر چه سريعتر ديپلماتهای ايرانی که در چنگ آنها هستند در دستور کار قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به عراق منوچهر متکی وزير امور خارجه کشورمان عصر امروز پنج‌شنبه با حضور در محل کنسولگری ايران در شهر اربيل رسما سرکنسول جديد ايران را معرفی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


متکی تصريح کرد: ما امروز در خانه‌ای کوچک اما به بزرگی دوستی دراز مدت ميان مردم و دولت ايران و منطقه کردستان عراق هستيم که در اين رابطه حسينی بعنوان سرکنسول جديد معرفی می‌شود.
وزير امور خارجه کشورمان افزود: آمريکاييها از اربيل سخن گفتند و ما اميدواريم در اين مسير آزادی هر چه سريعتر ديپلماتهای ما که در چنگ آنها اسير هستند صورت پذيرد.
متکی گفت: بوش بيش از آنکه دوره رياست جمهوری‌اش به سر برسد به رئيس جمهور فراموش شده و از ياد رفته تبديل شده و ما امروز می‌بينيم نامی از دولت او نيست و شايد اين حادثه و حادثه‌های نظير آن انگيزه خوبی برای تغيير باشد.
وی افزود: ساختمان کنسولگری از سوی ديگر برای ما يادآور خاطرات خوب در روابط ايران و منطقه کردستان است.
وزير خارجه کشورمان همچنين از نيچروان بارزانی نخست وزير منطقه کردستان عراق برای اهدای قطعه زمين به منظور احداث ساختمان جديد و بزرگ که در خور روابط گسترده ايران و کردستان است قدردانی کرد.
در ادامه اين مراسم هوشيار زيباری وزير خارجه عراق اعلام کرد دولت عراق تمام تلاش خود را برای آزادی ديپلمات‌های ايرانی انجام خواهد داد و در اين خصوص مکاتباتی را با آمريکاييها داشته است.





















Copyright: gooya.com 2016