دوشنبه 12 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شش هزار بشکه نفت به رودخانه کرخه ريخته شده! انتخاب

خبرگزاری انتخاب: محسن رضايی در حاشيه نخستين همايش آسيب شناسی اثرات انتقال آب خوزستان بر منافع ملی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در اهواز با بيان اين مطلب افزود: بی احتياطی عامل حادثه نشت نفت در کرخه بوده است. بايد با اين بی احتياطی‌ها برخورد شود.

وی عنوان کرد: بايد از رخداد مجدد چنين حوادثی در کشور جلوگيری شود. شرکت ملی نفت ايران و دولت بايد خسارت‌های وارد شده بر اثر اين حادثه را جبران کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رضايی اظهار داشت: اجرای طرح‌های انتقال آب از رودخانه کارون متوقف شده، اما امکان پی‌گيری مجدد اين موضوع توسط دست‌اندرکاران آن وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع انتقال آب رودخانه‌های خوزستان از پيش از پيروزی انقلاب اسلامی پی‌گيری شده است. تاکنون چندين تونل برای انتقال آب و تامين آب شرب مردم مرکز ايران از رودخانه‌های خوزستان احداث شده است. شهرهايی همچون اصفهان و يزد از اين تونل‌ها برای تامين آب استفاده می‌کنند.

رضايی عنوان کرد: بايد با کمک نظر کارشناسی و فنی، حد انتقال آب از سرشاخه‌های رودخانه‌های خوزستان مشخص شود تا موجب وارد شدن زيان‌های وسيع به مردم پايين دست رودخانه‌ها نشود.

وی تصريح کرد: مردم در استان خوزستان به شدت نگران پديده انتقال آب از رودخانه‌های استان هستند. بايد اين مباحث مورد بررسی دقيق قرار گيرد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام يادآور شد: هم اينک مردم خوزستان در تامين آب شرب با مشکل مواجه هستند. اميدوارم طرح‌های تامين آب مردم در شهرهای استان هرچه سريعتر اجرايی شوند.





















Copyright: gooya.com 2016