چهارشنبه 14 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده کل سپاه: تمام تاسيسات هسته‌ای اسرائيل در تيررس موشک‌های ايران است، فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه با بيان اين که جمهوری اسلامی ايران در بهترين شرايط برای دفاع از تماميت ارضی خود است، گفت: تمامی تاسيسات هسته‌ای در نقاط مختلف سرزمين‌های تحت اشغال رژيم صهيونيستی در تيررس موشکی ايران قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری کنفرانس بين المللی حمايت از فلسطين، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران افزود:‌ دکترين نظام ما دفاعی است. ولی در صورت هرگونه اقدام دشمنان از جمله رژيم صهيونيستی، با قاطعيت تمام توانايی پاسخگويی موشکی و دفع حملات را داريم.
وی اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ايران دارای موشک‌هايی با برد بيش از ۲ هزار کيلومتر است و بر همين اساس تمامی خاک رژيم صهيونيستی از جمله تاسيسات هسته‌ای اين رژيم در سيطره توانايی موشکی ما قرار دارد .
وی در خصوص تهديد نظامی کشورمان از سوی برخی مقامات رژيم صهيونيستی گفت: رژيم صهيونيستی برای بقای خود چاره ای جز بيان اين حرف ها ندارد و اين گونه ياوه گويی های نظامی هيچ گونه مبنا و اتکايی به لحاظ نظامی ندارد .
فرمانده کل سپاه با بيان اين که ايران امروز در اوج آمادگی دفاعی است، افزود: جمهوری اسلامی ايران در شرايط کاملا برتر نظامی در منطقه قرار دارد و توان نظامی و دفاعی امروز ما اصلا با گذشته قابل مقايسه نيست.
جعفری افزود: امروز به لحاظ نظامی و دفاعی در شرايطی قرار داريم که آمريکا و رژيم صهيونيستی توان هيچ گونه تحرک و اقدام نظامی عليه کشورمان را ندارد.
وی تاکيد کرد اکنون به اذعان دوست و دشمن، ‌جمهوری اسلامی ايران به لحاظ نظامی در شرايطی کاملا مقتدرانه و برتر قرار دارد و من هم امروز با قاطعيت جمله معروف امام راحل (ره) را تکرار می کنم که "آمريکا و اسرائيل هيچ غلطی نمی توانند بکنند ".





















Copyright: gooya.com 2016