یکشنبه 18 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزيرارشاد: هنرمندان اعتبار مردمي خود را پاي نامزدهاي انتخابات نريزند، واحد مرکزي خبر

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: هنرمندان با حضور در برنامه هاي تبليغاتي نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري، از اعتبار مردمي خود هزينه نکنند.
به گزارش خبرنگار ما، صفارهرندي در برنامه "نگاه يک" با بيان اينکه ساخت فيلم تبليغاتي يک کارحرفه ايست افزود: ممکن است نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري به کارگردانان حرفه اي، سفارش ساخت فيلم تبليغاتي بدهند که در اين صورت هنرمند ضمن دريافت دستمزد به نوعي با آن نامزد نيز همراهي داشته باشد و اين موضوع مرسوم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي درباره حضور سينما گران در برنامه هاي تبليغاتي نامزدهاي انتخابات گفت: هنرمندان نبايد با حضور در اين گونه برنامه ها، اعتبار مردمي خود را که از راه رسانه ملي يا هر مجموعه هنري کشور بدست آورده اند، پاي يک نامزد بريزند.

صفارهرندي افزود: برداشت ابتدايي من اينست که اينگونه عملکردها خوب نيست و به هنرمندان و سينماگران توصيه مي کنم حتي المقدور وارد چنين دوري نشوند زيرا به نفع ملت، خود و نامزدهاي انتخابات نيست.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه درباره وضع صنعت سينما گفت: از ابتداي دولت نهم ، به طور نسبي شاهد رشد قابل قبول در صنعت سينما هستيم.
صفارهرندي درباره سينماهاي بازسازي شده در سه سال و نيم اخير افزود: در اين مدت توانسته ايم با مشارکت خود 80 سالن سينما را که متعلق به بخش خصوصي است ، بازسازي کنيم.

وي با بيان اينکه در دولت نهم روند نزولي ورشکستگي مطلق سينما داران مهارشده است تصريح کرد: در اين مدت 4 تا 5 ميليارد تومان به درآمد سينماداران افزوده شد.

صفارهرندي اکران همزمان فيلم در تهران بزرگ و شهرهاي کوچک را از ديگر افتخارات دولت نهم در بخش سينما عنوان کرد.





















Copyright: gooya.com 2016