دوشنبه 26 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ممانعت از حضور اسانلو در مراسم ازدواج فرزندش، ادوار نيوز

ادوارنيوز: پنجشنبه شب گذشته مراسم ازدواج فرزند منصور اسانلو، رئيس هیأت مديره سنديکای کارگران اتوبوسرانی، در حالی در غياب وی برگزار گرديد که خانواده ی اين فعال کارگری از مدت ها قبل و پس از مراجعات مکرر بالاخره موفق به دريافت اجازه ی حضور چند ساعته ی وی در مراسم ازدواج اولين فرزندش از طرف شخص قاضی حداد شده بودند. و وی شخصاً و در ملاقات حضوری با خانواده ی اسانلو با اين امر موافقت نموده بود ولی در حاليکه خانواده و بستگان تا پاسی از شب در انتظار حضور پدر داماد بودند، در اقدامی غير انسانی از حضور وی حتی برای لحظاتی کوتاه در اين مراسم جلوگيری بعمل آمد. و در نهايت اين مراسم در غياب پدر و در فضايی حزن انگيز برگزار گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امين احمديان عضو شورای مرکزی و مسوول کميته ارتباطات مدنی سازمان دانش آموختگان در اين خصوص گفت: اين امر در حالی صورت می گيرد که در ادامه ی اعمال فشارهای مختلف پس از تبعيد منصور اسانلو از زندان اوين به زندان رجايی شهر، نظير جلوگيری از ادامه ی معالجات بيماری حاد چشمی و نيز معالجات قلب و ضرب و شتم وی هم اکنون اين زندانی سياسی به ناراحتی شديد ستون فقرات مبتلا شده و اين امر توسط بهداری زندان تأييد و بيش از ۲ ماه است که از طرف پزشکی قانونی "گواهی عدم تحمل کيفر" برای وی صادر شده و عليرغم اين امر، وی همچنان در زندان رجايی شهر کرج و در شرايط سخت و نامساعد بهداشتی نگهداری می شود.
لازم بذکر است که ابراهيم مددی، يکی ديگر از فعالين سنديکای اتوبوسرانی که مدتی است در زندان بسر می برد، نيز هم اکنون به بيماری حاد چشمی مبتلا می باشد به نحوی که می بايست در اسرع وقت تحت عمل جراحی قرار گيرد، ولی تاکنون عليرغم مراجعات مکرر خانواده وی، هيچ گونه مساعدت و همکاری برای معالجه ی وی صورت نپذيرفته و وی همچنان در شرايط نگران کننده ای بسر می برد.





















Copyright: gooya.com 2016