دوشنبه 17 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار جمعی از پويشگران (موج سوم) با مهدی کروبی، سحام نيوز

سحام نيوز: کانديدای دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در ديدار با جمعی از پويشگران در سخنانی در خصوص وضعيت اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوری دهم گفت : من به صراحت می گويم در اين مدت کوتاهی که تا زمان برگزاری انتخابات باقی مانده است و با توجه به اينکه ما نسبت به وضعيت جامعه آگاهی کامل نداريم و اصلا نمی دانيم که چند درصد مردم در انتخابات شرکت می کنند و يا چند درصد از مردم به سمت جريان اصلاحات گرايش دارند و حتی هنوز از تعداد دقيق داوطلبان و پايگاه رای آنها اطلاعات کافی نداريم اين امری منطقی نسيت که بگويم يک کانديدا به نفع ديگری کنار برود تا وحدت ايجاد شود . "



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود :آقای موسوی تصميم گرفته که وارد عرصه انتخابات شود و اين گونه تشخيص داده اند که اگر حضور نداشته باشد ممکن است حوادثی روی دهد که به نفع و صلاح انقلاب نباشد . بنابراين من نمی فهم اين چه روندی است که برخی می خواهند که تشخيص يک فرد را تغيير دهند و به او بگويند که به گونه ای ديگر تصميم گيری کند . من نسبت به اين حرف هايی که زده می شود توجيه نمی شوم.

کروبی با اشاره به ديدار ميرحسين موسوی با وی اظهار داشت:"در اين ديدار هم آقای موسوی و هم بنده معتقد به ضرورت چندصدايی در انتخابات هستيم و حضور ما در انتخابات با حفظ اخلاق و رفاقت هيچ منافاتی با هم ندارد.

وی همچنين با اشاره به دغدغه و نگرانی هايی که نسبت به سلامت انتخابات وجود دارد گفت : " ما آبرويمان را گذاشته و وارد عرصه انتخابات شده ايم و اجازه نخواهيم داد هر کسی هر کاری که دلش می خواهد انجام دهد و در برابر هر گونه دخالتی از هر حوزه ای که باشد برخورد می کنيم و شما نيز بايد در زمينه صيانت از آرا تمام تلاش خود را به کار بنديد و بايد مراقب باشيم که مجريان و ناظران در انتخابات بی طرفی خود را در انتخابات حفظ و رعايت کنند. "

در ابتدای اين ديدار طلوعی گزارشی از راه اندازی و تاسيس پويش ظرف ۹ ماه گذشته ارائه داد . همچنين در اين ديدار تنی چند از اعضا به بيان نظران ٰ دغدغه ها و نگرانی های خود پيرامون انتخابات رياست جمهوری پرداختند.





















Copyright: gooya.com 2016