چهارشنبه 19 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولين سرود "جشن هسته‌ای" توليد شد، فارس

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای اولين سرودها با مضمون جشن هسته‌ای در قالب لوح فشرده «صبح اميد» در اداره کل نغمات آيينی منتشر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فارس، عليرضا نيافر مدير روابط عمومی اداره کل نغمات آئين و راديو نوا با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين اولين سرود جشن هسته‌ای است که اشعار آن به سفارش کميته شعر اين شبکه راديويی تهيه و توسط گروه‌های هم‌خوانی طوبی، محراب و ذوالفقار اجرا و برای پخش به کليه شبکه‌های راديويی، تلويزيونی و مراکز صدا و سيما در استان‌ها ارسال شده است.
نيافر ادامه داد: اين اشعار اميد، صلابت، عرق ملی و افتخار به وطن را در روحيه مردم ايرانی زمزمه می‌کند و از ويژگی آن می‌توان به اينکه در ساخت آن از هيچ گونه سازی استفاده نشده، اشاره کرد.
نيافر تصريح کرد:تمامی قطعات به صورت هم خوانی است، فقط در قطعه (باسلو )تک خوانی بيشتر نمود دارد و به‌طور هم زمان به مناسبت روز جشن هسته‌ای از شبکه‌های صدا و سيما پخش خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016