شنبه 8 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدوديف: بر سر برنامه اتمی ايران با هيچ کشوری معامله نمی کنيم، ايرنا

مسکو- "دمتيری مدوديف" رييس جمهوری روسيه روز شنبه بارديگر تاکيد کرد : مسکو حاضر نيست درباره برنامه هسته ای ايران با امريکا يا هيچ کشور ديگری معامله کند.

به گزارش ايرنا از مسکو ، رييس جمهوری روسيه در آستانه سفر به لندن برای شرکت در اجلاس هفته آينده رهبران ۲۰ کشور صنعتی جهان ، در مصاحبه با "بی . بی .سی " بارديگر موضع کرملين در قبال برنامه هسته ای صلح آميز جمهوری اسلامی ايران را مورد تاکيد قرار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدوديف گزارش های منتشره در باره معامله بر سر برنامه هسته ای ايران با واشنگتن را دور از واقعيات دانست و تاکيد کرد: موضع روسيه در اين زمينه کاملا شفاف و واضح است .
رييس جمهوری روسيه در بخشی ديگر از اين مصاحبه که امروز شنبه از اين شبکه پخش می شود ، همچنين گفت: مسئله استقرار سامانه موشکی امريکا در اروپای شرقی و موضوع برنامه هسته ای ايران را با باراک اوباما همتای امريکايی خود در لندن مورد مذاکره و تبادل نظر قرار می دهد ولی معامله ای در اين زمينه صورت نخواهد گرفت .
وی افزود، فکر می کنم که اوباما نيز با وی در اين باره هم عقيده باشد.
مدوديف در بخشی ديگر از اين مصاحبه خاطر نشان کرد: روسيه روابط بسيار خوب و گسترده ای با جمهوری اسلامی ايران دارد و کشورش آزانس بين المللی انرژی اتمی را بهترين مرجع قضاوت در برنامه هسته ای ايران می شناسد.
"سرگئی ريابکوف" معاون امور خلع سلاح و امنيت بين المللی وزير امور خارجه روسيه نيز عصر جمعه اعلام کرد : جامعه جهانی دليلی برای منع ايران از انجام فعاليت های هسته ای صلح آميز ندارد.
ريابکوف در گفت و گو با راديو "اکو" مسکو افزود: ايران به تعهدات خود در چارچوب "ان.پی.تی " عمل می کند و اين بدان معنی است که جامعه جهانی دليلی برای منع تهران از انجام فعاليت های هسته ای صلح آميز در دست ندارد.
وی گفت: بايد مسائل مربوط به فعاليت های هسته ای ايران از راههای سياسی حل و فصل شود که زمينه آن نيز فراهم است و آمريکا و ديگر طرفهای مساله ايران بايد از اين فرصت استفاده کنند.





















Copyright: gooya.com 2016