چهارشنبه 19 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جو بايدن، معاون رياست جمهوری آمريکا: حمله اسرائيل به ايران نابخردانه خواهد بود، بی بی سی

جو بايدن معاون رياست جمهوری آمريکا هرگونه حمله نظامی اسرائيل به ايران را نابخردانه خوانده اما بعيد دانسته است که دولت جديد اسراييل دستور حمله به تاسيسات اتمی ايران را صادر کند.

جو بايدن روز سه شنبه ۷ آوريل در مصاحبه با شبکه سی ان ان آمريکا گفت معتقد است که بنيامين نتانياهو نخست وزير جديد اسرائيل عليه ايران دست به اقدام نظامی نخواهد زد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنيامين نتانياهو بارها ايران را بزرگترين خطر برای اسراييل دانسته است.

معاون رييس جمهوری آمريکا در عين حال گفته است هرگونه تصميم احتمالی نخست وزير جديد اسراييل برای حمله به ايران نابخردانه خواهد بود اما تاکيد کرده است نگرانی اش در اينباره نسبت به سال گذشته تغيير نکرده است.

جو بايد اولين مقام ارشد آمريکايی نيست که در روزهای اخير درباره موضوع حمله نظامی اسراييل به ايران صحبت می کند.

رابرت گيتس وزير دفاع آمريکا نيز روز دوم ماه ميلادی جاری گفته بود به عقيده او، در احتمال حمله اسراييل به ايران در سال جاری ترديد وجود دارد.

رابرت گيتس، وزير دفاع آمريکا، در گفتگوی اختصاصی با روزنامه بريتانيايی فايننشال تايمز گفته بود آمريکا و اسراييل فرصت کافی دارند تا ايران را متقاعد کنند سياست هسته ای خود را تغيير دهد.

ايران بر صلح آميز بودن برنامه اتمی خود تاکيد دارد و هشدار داده است که به شدت به هرگونه حمله به تاسيسات اتمی اين کشور پاسخ خواهد داد.

باراک اوباما رييس جمهوری آمريکا بر ديپلماسی مستقيم و جدی برای حل و فصل مناقشه اتمی ايران تاکيد دارد اما در عين حال توسل به گزينه نظامی عليه ايران را نيز رد نمی کند.





















Copyright: gooya.com 2016