دوشنبه 24 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمايت مجمع روحانيون مبارز از ميرحسين موسوی در انتخابات، مهر

مجمع روحانيون مبارز در جلسه شب گذشته اعضای شورای مرکزی، حمايت حداکثری خود از ميرحسين موسوی در انتخابات رياست جمهوری دهم را اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر ، جلسه شورای مرکزی مجمع روحانيون مبارز عصر روز گذشته به رياست حجت الاسلام سيد محمد خاتمی تشکيل شد و درابتدا ميرحسين موسوی که به درخواست خود دراين جلسه شرکت کرده بود، درخصوص شرايط کنونی کشور و علت حضورش درعرصه انتخابات و برنامه های کلی خود برای اداره بهتر کشور سخن گفته و به سئوالات اعضای مجمع پاسخ داد.

در بخش دوم اين نشست که بدون حضور موسوی ادامه يافت، پس از بحث و بررسی درباره شرايط عمومی انتخابات و ضرورت انسجام و همفکری جريانات و نيروهای اصلاح طلب و عموم اقشار، برای پيروزی در انتخابات و تغيير شرايط کنونی، اعضای شورای مرکزی با اکثريت قاطع، اين نامزد انتخابات آتی کشور را به عنوان کانديدای مورد حمايت خود برگزيدند.

براين اساس، بيانيه تفضيلی مجمع در اين خصوص در روزهای آينده منتشر خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016