سه شنبه 25 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نمايندگان به اصلاح قانون مطبوعات رای موافق دادند، ايلنا

مجلس با رای به الحاق يک تبصره به قانون مطبوعات برای ايجاد هيات‌نظارت به خبرگزاری‌ها رای موافق داد، اين در حالی است که مجلس هفتم با تصويب اين امر مخالفت کرده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، در ادامه جلسه علنی امروز، لايحه الحاق يک تبصره به ماده (۱) اصلاح قانون مطبوعات مصوب ۱۳۷۹، در دستور کار مجلس قرار گرفت که نمايندگان با ۱۲۴ رای موافق،۴۷ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از مجموع ۱۸۲ نماينده رای‌دهنده موافقت کردند.
در ماده واحده اين لايحه آمده است که خبرگزاری‌های داخلی از حيث حقوق، وظايف، حمايت‌های قانونی و جرائم و مجازات‌ها و مرجع و نحوه دادرسی مشمول احکام مقرر در اين قانون و اصلاحات آن می‌باشند.
براساس رای مجلس، اين نامه اجرايی اين تبصره که مشتمل بر تعريف نشريات الکترونيکی و خبرگزاری‌ها نيز خواهد بود ظرف سه ماه بنا به پيشنهاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصويب هيات وزيران خواهد رسيد.





















Copyright: gooya.com 2016