پنجشنبه 27 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موج جديد استعفای مديران دوشغله ورزشی، کناره گيری نيمی از دوشغله‌ها، مهر

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور از استعفای ۵۰ درصد از مديران دو شغله از ۳۱ فدراسيون ورزشی تا صبح پنجشنبه خبر داد.
دکتر حجت الله ايوبی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام اين خبر افزود: با توجه به اعلام قبلی مبنی بر ارسال پرونده مديران دو شلغه به دادسرا حداکثر تا روز شنبه، تا به امروز از مجموع ۲۲۱ نفر مشمول قانون ممنوعيت مديران دو شغله ۹۵ نفر از سمت‌های خود استعفا کرده‌اند و ۲۲ نفر نيز با بازنشستگی و يا گرفتن ماموريت وضعيت خود را با قانون تطبيق داده‌اند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور افزود: به اين ترتيب تاکنون وضعيت ۱۱۷ مدير دوشغله ورزشی که ۵۰ درصد کل مسئولان ورزشی مشمول قانون ممنوعيت مديران دو شغله را شامل می شود در شرايط عادی قرار گرفته‌اند و مشکلی برای ادامه فعاليت در مسئوليت‌های خود ندارند.

وی با بيان اينکه حداکثر تا روز شنبه پرونده تمامی مديران دو شغله به دادسرا ارسال خواهد شد، اظهار داشت: کار سازمان بازرسی کل کشور در مشخص کردن مديران دو شغله شاغل در فدراسيون‌های ورزشی به پايان رسيده و پرونده افراد باقی مانده شنبه برای طی مراحل قانونی به دادسرا ارسال خواهد شد. اميدوارم مسئولانی که هنوز شرايط خود را با قانون دو شغله‌ها تطبيق نداده‌اند در اين زمينه اقدام کنند.





















Copyright: gooya.com 2016