شنبه 29 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد با استعفای هاشمی ثمره موافقت کرد، فارس

خبرگزاری فارس: محمود احمدی نژاد در پاسخ به درخواست مجتبی ثمره هاشمی با استعفای وی موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پايگاه اطلاع رسانی دولت، پاسخ رئيس‌جمهور به استعفای مجتبی هاشمی ثمره بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسمه تعالی
برادر ارجمند جناب ثمره هاشمی؛
قريب ۳۴ سال دوستی با شما سرمايه گرانبهايی برای اينجانب است. از زحمات صادقانه شما صميمانه سپاسگزارم و اميدوارم در تصميم مبارکی که برای خدمت والاتر به انقلاب اسلامی گرفته ايد، چون گذشته موفق و سربلند باشيد.

گفتنی است سيد مجتبی ثمره هاشمی چندی پيش استعفای خود از مشاورت عالی رئيس جمهوری را در پی تصميمش برای حضور در فعاليت‌های مردمی انتخاباتی در حمايت از محمود احمدی نژاد تقديم رئيس قوه مجريه کرده بود.
مشاور عالی رئيس جمهور با هدف جلوگيری از ايجاد شائبه بهره‌گيری از موقعيت و امکانات دولتی در انتخابات، استعفای خود را تقديم محمود احمدی نژاد کرد.
ثمره هاشمی فعاليت سياسی خود را در اوايل انقلاب با معاونت سياسی استانداری آذربايجان غربی آغاز کرد. وی تاکنون در سمت هايی چون سرپرست استانداری آذربايجان غربی، معاونت سياسی استانداری کردستان، شهردار سنندج، مشاور سياسی استاندار کردستان، قائم مقام دانشگاه آزاد کردستان، مدير عامل آتی ساز و مدير کل ارزشيابی وزارت امورخارجه فعاليت کرده است. وی مدتی مشاور حوزه برنامه ريزی صدا و سيما، معاون آموزشی و سپس رئيس دانشکده صدا و سيما بود. ثمره هاشمی پيش از اين نيز معاونت سياسی وزير کشور را بر عهده داشت.





















Copyright: gooya.com 2016