یکشنبه 30 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با طرح مسير متروی اصفهان کاخ هشت بهشت، بازارچه بلند، مدرسه چهارباغ و سی و سه پل در معرض تخريب اند، ايلنا

همه مديران، مسوولان و کارگزارانی که برخلاف دستور مقام قضايی اقدام به ادامه پيشبرد اين طرح مخرب کرده‌اند بايد تحت تعقيب قضايی قرار گيرند و از مشاغل خود منفصل شوند.


وکيل پرونده متروی چهار باغ اصفهان با اشاره به آخرين بررسی‌ها از متروی چهارباغ اصفهان, اعلام کرد: کاخ هشت بهشت، بازارچه بلند، مدرسه چهارباغ و سی و سه پل در معرض تخريبند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد‌علی دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار”ايلنا“, گفت: در اين بازديد مشخص شد برخلاف نظر کارشناسان و علی‌رغم دستور صريح قضايی متاسفانه مترو در مسيری که از طرف مقامات قضايی اداره کار ممنوع شده بود به کار خود ادامه داده و مسيری که موجب خسارت به کاخ هشت بهشت، بازارچه بلند، مدرسه چهارباغ و سی و سه پل می‌شود ساخته‌می‌شود و پرونده هم‌اکنون در اين موضع تحت رسيدگی است.
وکيل پرونده متروی اصفهان گفت: با توجه به صراحت ماده ۴۲ قانون آيين دادرسی کيفری همه مديران، مسوولان و کارگزارانی که برخلاف دستور مقام قضايی اقدام به ادامه پيشبرد اين طرح مخرب کرده‌اند بايد تحت تعقيب قضايی قرار گيرند و از مشاغل خود منفصل شوند.
دادخواه تاکيد کرد: بی‌توجهی ضابطان قضايی از يک سو و نبود برخی حساسيت‌ها در اين مورد از ناحيه دادستان رسيدگی‌کننده به پرونده از ديگر سو عامل آن شده‌اند که متاسفانه اين طرح مخرب به راه خود ادامه دهد؛ اين نشانه‌ای از اقدام ضعيف مديريت قضايی کشور است که به موقع قانون‌گريزان را احضار و ترغيب نکرده است.





















Copyright: gooya.com 2016