چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش ناطق نوری به اظهارات شجونی: اين سخنان، حرف بی‌ربطی است، ايلنا

ناطق نوری در خصوص شايعه انجام ترورهای ساختگی کانديداها برای کسب محبوبيت تصريح کرد: اين سخن، شايد سخن حساب شده‌ای نبوده است و در اين زمينه بايد از مطرح کنندگان آن، سوال پرسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی اکبر ناطق نوری تاکيد کرد: موضع جمهوری اسلامی ايران در زمينه خليج فارس بيان شده است و اين يک واقعيت است که نام خليج فارس با پوست وگوشت خون ايرانی عجين است و وطن خواهی جزو هويت ماست.
به گزارش ايلنا،علی اکبر ناطق نوری در حاشيه اولين نشست خليج فارس؛ طرح تدوين دانشنامه“ گفت: مالکيت ايران بر خليج فارس ريشه در تاريخ قبل از ميلاد دارد و تمام مدارک سازمان ملل نيز دال بر وجود نام خليج فارس است لذا ما هيچگاه از اين موضع برحق خود کوتاه نمی‌آييم.
وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر حمايتش از ميرحسين موسوی و اين که وی در آن جلسه گفته است بايد برای شکست احمدی نژاد هر کاری را انجام داد، گفت: اين خبر را قبلا تکذيب کرده‌ام.
وی همچنين درباره اظهارات يکی از اعضای شورای مرکزی جامعه روحانيت مبارز تهران مبنی بر اينکه فقط زنان خيابانی و اراذل و اوباش به اصلاح طلبان رای می‌دهند، تاکيد کرد: عضو بودن در يک تشکيلات به اين معنا نيست که حرف آن عضو هم مورد تاييد تشکيلات باشد و موضع جامع روحانيت مبارز اين نيست و به عقيده من اين حرف بی‌ربطی است.
وی در ادامه اظهار داشت: موضوع ما در حمايت ازکانديداها نيز تا روز انتخابات مشخص و اعلام می‌شود.
علی اکبر ناطق نوری در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار ايلنا، در خصوص شايعه انجام ترورهای ساختگی کانديداها برای کسب محبوبيت تصريح کرد: اين سخن شايد سخن حساب شده‌ای نبوده است و در اين زمينه بايد از مطرح کنندگان آن سوال پرسيد.
وی در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار ايلنا، در خصوص تشکيل کميته صيانت از آرای مردم نيز گفت: قوانين و آيين نامه‌هايی در زمينه انتخابات وجود دارد که طبق آن کانديداها می‌توانند نمايندگان خود را برای نظارت به پای صندوق رای بفرستند و در انتخابات گذشته نيز مورد خاصی از تخلف را سراغ ندارم. اما در هر صورت اصل قانون است.





















Copyright: gooya.com 2016