پنجشنبه 10 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ تند کروبی به کيهان: اين صدای نعره مافياهای جديد است که از دهان کيهان می شنوم، سحام نيوز

يکی از نزديکان اعتماد ملی از پاسخ عجيب مهدی کروبی دبيرکل اين حزب به حسين شريعتمداری خبر داد.

به گزارش ۵ صبح کروبی بعد از مطالعه يادداشت کيهان در ستون گفت و شنود امروز کيهان که حسين شريعتمداری آن را می نويسد در درخواست چند نفر از دوستان ايشان که خواستار پاسخ به اين توهين بودند خواستار عدم اعتنا به اين توهين ها شد.اما يکی از افراد اعتماد ملی می گويد که کروبی گفت:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نبايد به اين افراد پاسخ داد چون اينها عاشق توجه و جنجالند. کروبی ادامه داده است که : خدا را شکر که ما قبل از انقلاب ليسانس الهيات و فلسفه گرفته بوديم و از رانت و دودوزه بازی دکتر و مهندس نشديم.

کروبی توهين شريعتمداری را متوجه فقها و مجتهدينی دانست که با پيگيری نگاه اجتهادی امام و بحث زمان و مکان خواستار عطوفت در مجازات افراد زير ۱۸ سال شده بودند و راس اين مجتهدين مجتهدی اعلم ومطلق چون حضرت آيت الله شاهرودی است و اين آدم می گويد که همه بی سوادند. اين صدای نعره مافياهای جديد است که از دهان کيهان می شنوم. البته آرزو داريم که دکان بازجو و بازجويان روزی تخته شود و البته از ديد اين افراد سخن از عطوفت با محکومين لاطائلات است.

البته روزی بايد مجذوبان دروغين ولايت در شخصيت فرهنگی رهبر انقلاب ذوب شوند چرا که نگاه اجتهادی و حقوقی رهبری نيز متکی بر جايگاه زمان ومکان در فقه است.در پايان کروبی که کمی هم کسالت داشت به افراد حاضر می گويد که :

حالا نه اما بعدا به شريعتمداری بگوييد که سر کلاس کروبی برای شما هم جا هست .





















Copyright: gooya.com 2016