دوشنبه 14 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نيروی انتظامی کوتاه آمد؛ مغازه‌های لاله‌زار باز شد، ايلنا

با کوتاه آمدن نيروی انتظامی در اجرای طرح امنيت اجتماعی و صدور مجوز از سوی اين نيرو برای پارک خودروها و موتور سيکلت‌های مغازه‌داران در دو سوی اين خيابان‌، کسبه اقدام به بازکردن مغازه‌های خود کردند.


ايلنا: مغازه‌های لاله‌زار پس از ۲ ساعت تعطيلی باز شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، با کوتاه آمدن نيروی انتظامی در اجرای طرح امنيت اجتماعی و صدور مجوز از سوی اين نيرو برای پارک خودروها و موتور سيکلت‌های مغازه‌داران در دو سوی اين خيابان‌، کسبه اقدام به بازکردن مغازه‌های خود کردند.
به گزارش ايلنا، صبح امروز کسبه لاله‌زار در اعتراض به اجرای طرح امنيت اجتماعی در اين منطقه اعلام کرده بودند تا بازگشت اوضاع به وضعيت سابق، دکان‌های خود را باز نمی‌کنند.
بر اساس اين گزارش، با اجرای طرح امنيت اجتماعی در اين منطقه، نيروی انتظامی بسياری از موتورسيکلت‌ها و خودروهای پارک شده در اين منطقه را توقيف و به پارکينگ منتقل کرد که اين کار با اعتراض بازاريان مواجه شد.





















Copyright: gooya.com 2016