دوشنبه 14 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت علی رضا فيروزی در تجمع روز کارگر، مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران

علی رضا فيروزی در روز جهانی کارگر در پارک لاله‌ی تهران بازداشت و به زندان اوين منتقل شده است.

علی رضا فيروزی از همکاران مجموعه فعالان حقوق‌بشر در ايران در روز جهانی کارگر در پارک لاله‌ی تهران بازداشت شده است. فيروزی برای شرکت در همايش روز جهانی نجوم در منطقه تردد داشته که به صورت کاملا بی‌دليل و در حالی که از مامور اطلاعات پارک لاله محل برگزاری همايش روز جهانی نجوم را می‌پرسيده است، توسط ماموران امنيتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل می‌شود. در ساعات پايانی شب عليرضا فيروزی همراه تنی چند از ماموران امنيتی به منزل آورده می‌شود و پس از بررسی و تفتيش منزل، وسائل شخصی وی را همراه می‌برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در دومين روز بازداشت اين فعال حقوق‌بشر به زندان اوين منتقل شده و تا کنون خبری از وی در دست نيست. عليرغم اين‌که مدارک و کارت عضويت و کارت دعوت همايش روز جهانی نجوم اين دانشجو به مسئولان دادگاه انقلاب از سوی خانواده تحويل داده شده است، تا کنون آنان از آزادی وی خودداری کرده‌اند.

علی رضا فيروزی از متهمان پرونده‌ی دانش‌گاه زنجان است دو هفته پيش با قرار وثيقه‌ی ۵۰ ميليونی از زندان آزاد شده بود. در روز جهانی کارگر ده‌ها تن از فعالين کارگری بازداشت و به زندان اوين منتقل شده‌اند.





















Copyright: gooya.com 2016