شنبه 19 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تائيد حکم اعدام فصيح ياسمنی، فعال سياسی کُرد، مجموعه فعالان حقوق بشر

حکم اعدام فصيح ياسمنی، فعال سياسی کرد که پيشتر در دادگاه خوی صادر شده بود توسط دادگستری استان آذربايجان غربی مورد تائيد قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين شهروند ۲۷ ساله و اهل روستای "هندوانه" از توابع شهر خوی پيش تر در ابتدای سال ۸۶ به همراه پنج هم روستايی منجمله پدر سالخورده خود بازداشت شده بود در شبعه اول دادگاه انقلاب اين شهر به اتهام عضويت در اپوزيسيون کرد به اعدام محکوم شده بود.حکم صادره پس از اعتراض وی در دادگاه تجديد نظر استان آذربايجان غربی مورد بررسی قرار گرفت و عيناً تائيد شد.

وی در حالی به عضويت متهم و به اعدام محکوم شده است که هيچگونه سندی جز استناد به اعترافات وی که اين زندانی عنوان می دارد تحت شکنجه از وی اخذ شده است موجود نمی باشد.

در همين رابطه فهيم رضا زاده به ۱۵ سال حبس تعزيری توام با تبعيد و حسين ياسمنی پدر ۶۶ ساله اين جوان به دو سال حبس تعزيری محکوم شده بود که پس از طی يکسال از ايام محکوميت به شهر گرمی تبعيد شد.





















Copyright: gooya.com 2016