شنبه 19 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی: فرمان ۸ ماده‌ای امام را به عنوان چراغی تابنده در مسير تحقق حقوق شهروندی و حفظ حريم خصوصی قرار خواهم داد، ايلنا

- مشکلات کنونی کشور ناشی از چاره‌جويی‌های شتابزده، يک‌شبه‌ و يک نفره است


ميرحسين موسوی پس از ثبت‌نام در انتخابات رياست‌جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران طی بيانيه‌ای مواضع و دلايل حضور خويش در انتخابات را تشريح کرد.
وی با اشاره به مواهب طبيعی فراوان، تمدن ديرينه و مفاخر بشری گفت: وضعيت کنونی شايسته و در شان مردم نيست و آن‌چيزی نيست که می‌خواستيم و يا می‌تواند باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: در حال حاضر سرمايه‌هايی که حاصل فداکاری خون شهدا بودند، در خطر هستند.
ميرحسين موسوی افزود: آمده‌ام تا کرامت انسان‌ها را پاس دارم، از گردش آزادانه و شفاف اطلاعات حمايت کنم، از آزادی انديشه و بيان پاسداری نمايم و مدافع آزادی‌های مصرح در قانون اساسی باشم.
وی گفت: فرمان ۸ ماده‌ای امام را به عنوان چراغی تابنده در مسير تحقق حقوق شهروندی و حفظ حريم خصوصی قرار خواهم داد.
وی افزود: آمده‌ام که با تنش‌زدايی و تعامل سازنده با کشورهای جهان روابط بهتری بين ايران و جهان برقرار کنم و احترام ايرانيان در جهان را تامين کنم.
ميرحسين موسوی با اشاره به اينکه مشکلات کنونی ناشی از چاره‌جويی‌های شتابزده، يک‌شبه‌ و يک نفره است، احيای دستگاه مديريت و برنامه‌ريزی و استقرار شوراهای عالی را از ديگر برنامه‌های خود دانست.
وی با تاکيد به حمايت صريح و روشن از توليد ملی در همه فعاليت‌های اقتصادی گفت: آمده‌ام تا حامی مستضعفانی باشم که فشار تورم قامتشان را خم کرده است و سياست‌های نادرست اقتصادی عزتشان را نشانه رفته است.
وی اشتغال را دغدغه هر روز دولت دانست و افزود: تلاش می‌کنم با گسترش بيمه‌های همگانی برای رهايی مردم از فشار فقر بکوشم.
ميرحسين دولتش را دولتی فرهنگی ولی مدافع فرهنگ غيردولتی و غيردستوری دانست و افزود: آمده‌ام که بين تمام گروه‌های فرهنگی و هنرمندان و دولت رابطه‌ای دوستانه‌ای برقرار کنم.
وی افزود: با حفظ احترام و دوستی با همه گروه‌ها و طيف‌های سياسی مستقل به صحنه آمده‌ام و اين استقلال از سر تک‌روی و استغنا نيست بلکه برای آن‌است که مرزبندی‌های جناحی مسير خدمت به مردم را مسدود نکند.
وی در پايان با تاکيد بر ضرورت حمايت رهبری و همه مردم برای پيشبرد اهداف انقلاب گفت: معتقدم مردم هوشمندانه تحولات کشور را رصد می‌کنند و با شرکت مسوولانه در انتخابات آينده به وظيفه ملی خويش عمل خواهند کرد.





















Copyright: gooya.com 2016