دوشنبه 21 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جعفری، فرمانده کل سپاه: دشمن امروز با عوامل چهره پوشانده و از قطار انقلاب پياده شده در کشور نفوذ می‌کند، مهر

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن با عوامل و طرفداران داخلی خود که چهره خود را پوشانده اند و از قطار انقلاب پياده شده اند، در کشور نفوذ می کند.
به گزارش خبرنگار مهر در قزوين، سرلشکر محمد علی جعفری دراولين همايش بزرگ رزمندگان و ايثارگران استان قزوين با بيان اين مطلب اظهار داشت: اگر امروز اسلام می درخشد و دشمنان در مقابل آن به ذلت و خاک افتاده اند، به خاطر شجاعت و حماسه آفرينی شهدا، آزادگان، جانبازان و شما رزمندگان است که در جبهه های جنگ افتخار آفريديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: دشمن تلاش می کند با شبهه آفرينی در راه انقلاب ارزش ها و حماسه های آفريده شده در دفاع مقدس و سست کردن ايمان و باورهای مردم انقلاب اسلامی و مقاومت و پايداری شما را در هم بشکند لذا هر روز تهديدات دشمن حساس تر و پيچيده تر می شود و اگر غافل باشيم به اهداف خود نمی رسيم.

فرمانده کل سپاه يادآور شد: اگر امروز مورد عزت و احترام بسياری از ملل جهان هستيم به خاطر راهی است که انتخاب کرده ايم و آن راه شهيدان يعنی دفاع از انقلاب اسلامی ، ارزش های اسلامی و حمايت همه جانبه از جمهوری اسلامی است.

وی افزود: هدف اصلی دشمن کنترل نظام و تغيير آن است که تا کنون هيچ غلطی نتوانسته انجام دهد. در زمينه تهديدات هم ايران اسلامی راه تعالی و پيشرفت خود را طی کرده و به موفقيت های ارزشمندی دست يافته است.

جعفری اضافه کرد: به لطف خداوند ايران اسلامی امروز قدرتمند است، قدرت آن معنوی است و به ياری خدا در شرايط کنونی می خواهيم با همه زورمداران و ظالمان جهان مقابله کنيم به شرط آنکه بصيرت داشته باشيم و شرايط امروز را بفهميم و راه درست را پيدا کنيم.

وی يادآور شد: امروز انقلاب به تحمل سختی، جهاد و مبارزه غير مسلحانه برای خنثی کردن اهداف دشمن نيازمند است و همه بسيجيان وظيفه دارند با حضور آگاهانه خود دشمن را نا اميد کنند.

جعفری افزود: امروز تکليف همه ما روشن است اگر هنوز بسيجی و انقلابی هستيم اسلام و امام را دوست داريم بايد ضمن حفظ آمادگی نظام بيش از گذشته هوشيار باشيم.

فرمانده کل سپاه همچنين گفت: درصحنه های مختلف نظارتی و عملکرد دولتمردان بايد متوجه باشيم که چه کسی خدمتگزار واقعی مردم است و چه کسی می خواهد از قدرت سوء استفاده کنند، لذا نيازمند به تفکر، مشورت و ارتباط با خدا هستيم تا واقعيت را تشخيص دهيم.

وی خودسازی، بصيرت و شناخت مسير درست را وظيفه همه بسيجيان دانست.

آيت الله باريک بين نماينده ولی فقيه و امام جمعه قزوين هم در اين جلسه گفت: امروز به برکت خون شهدا و ايثارگران و رزمندگان ايران اسلامی از قدرت عظيمی برخوردار است که جهان را به تعجب وا داشته است.

وی افزود: خدا را شاکريم که راه سعادت، استقلال و عظمت را که همان راه قرآن، ولايت فقيه و پيروی از رهبری بود به ما عطا کرد و امروز با اتکا به خداوند و داشتن ارتش، سپاه و نيروهای نظامی توانسته ايم نقشه های دشمنان را خنثی کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016