پنجشنبه 24 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برای لغو سخنرانی اعلمی، تالار قديمی شهر تبريز را شخم زدند! کميته اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی اکبر اعلمی

با وجود هماهنگی های قبلی به عمل آمده با فرماندار و مسئول تالار معلم تبريز ،روز گذشته ضمن عزل مسئول تالار ياد شده ،بدليل مخالفت شورای تامين شهرستان تبريز با سخنرانی اعلمی ،دست اندرکاران سازمان آموزش وپرورش آذربايجان شرقی اعلام گرديد که بدليل انجام تعميرات داخلی برگزاری مراسم سخنرانی لغو شده است!!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است در شرايطی سخنرانی های آقای اعلمی نماينده دو دوره مردم تبريز ،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در تالار معلم لغو می شود که مراسم سخنرانی محمدرضا خاتمی و رمضان زاده ،در تالار مذکور و نقاط ديگر شهر تبريز بدون کوچکترين کارشکنی برگزار شده است.

شايان ذکر است عليرغم هماهنگی های قبلی ،بدليل مخالفت فرمانداران اهر و مشکين شهر و مرند مراسم سخنرانی اعلمی در مساجد شهرهای مذکور نيز لغو شده است و در شهرستان اردبيل هم به علت انجام تعميرات در دو مسجدی که قبلا موافقت مسئولان آن جلب شده بود ،با برگزاری مراسم سخنرانی اعلمی موافقت نشده است!

روز گذشته مراسم سخنرانی اعلمی در يکی از مساجد واقع در محرومترين مناطق تبريز با استقبال بی سابقه مردم برگزار شد. فيلم اين استقبال در يوتيوپ قرار خواهد گرفت.ضمنا تلاش زيادی صورت گرفت تا اين مراسم هم برگزار نشود.

ظريفی می گفت برای لغو سخنرانی آقای اعلمی چرا تالار قديمی شهر تبريز را شخم زده و تخريب می کنيد و اگر اين روند ادامه پيدا کند مدتی نخواهد گذشت که بناها و تالارهای قديمی و جديد نقاط مختلف کشور به ترميم و بازسازی نيازمند خواهد شد!

کميته اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی اکبر اعلمی
داوطلب نامزدی دهمين دوره رياست جمهوری

تلفن : ۰۹۳۶۶۵۷۲۰۰۸





















Copyright: gooya.com 2016