شنبه 26 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سروش و توطنه های آمريکا در ايران، گفت و شنود روزنامه کيهان (تهران)

مفت (گفت و شنود)

گفت: راستی يک سؤال؟ اين آقای سروش قبل از آشوب های ۱۸ تير ۷۸ از آمريکا به ايران آمد و بعد از آشوب ها دوباره به آمريکا برگشت و بعدها معلوم شد آشوب های ۱۸ تير زير سر آمريکا بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتم: قبل از تحصن تعدادی از نمايندگان مجلس ششم هم اين آقا با عجله به ايران آمد و بعدها معلوم شد اين تحصن هم به توصيه آمريکايی ها صورت گرفته بود.
گفت: هر دفعه ديگر هم که به ايران آمده يک توطئه آمريکايی در پيش بوده.
گفتم: چه عرض کنم؟! حالا هم در آستانه انتخابات رياست جمهوری دهم که آمريکايی ها خيلی روی آن حساس هستند به ايران آمده.
گفت: وقتی آمريکا خودش هيچ کاری از دستش برنمی آيد از او چه کاری ساخته است؟!
گفتم: اگر دقت کنی می بينی که اين يارو دقيقا به همان بخش از قوانين و آموزه های اسلامی که عامل ايستادگی ملت ها در مقابل آمريکا و اسرائيل است حمله می کند.
گفت: خب! بيخودی نيست که ستاد ارتش آمريکا - پنتاگون- هزينه چاپ و ترجمه کتاب های سروش و توزيع آن در کشورهای اسلامی را بر عهده گرفته است.
گفتم: خدا رحمت کند مرحوم دکتر سيد جواد واحدی استاد دانشکده حقوق دانشگاه تهران را که در اينگونه موارد می گفت «بعضی ها حرف مفت می زنند اما مفت حرف نمی زنند»!





















Copyright: gooya.com 2016