یکشنبه 27 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه های خانواده­ های اعضای بازداشت­ شده­ تعاونی مسکن فلزکار و مکانيک به مجلس

خانواده­ های اعضای بازداشت­ شده­ی تعاونی مسکن فلزکار و مکانيک با مراجعه به کميسيون اصل ۹۰ و کميسيون امنيت ملی مجلس شورای اسلامی، کميسيون حقوق بشر اسلامی، ستاد حقوق بشر قوه قضاييه و دادگستری استان تهران با ارايه­ی نامه­ هايی خواستار آزادی و روشن شدن وضعيت بازداشت­شدگان شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبدا... وطن­خواه، حسين اکبری، حسن شفا، محمدعلی عزيزمحمدی، ستار امينی،نبی معروفی، اسدا... اقبالی، حميد شرقی، جمشيد رجبی، محمود گيلانی، داوود ميرزايی، مصطفی حاتمی، علی نودهی، عزيزا... ياری و ناصر ابراهيمی از جمعه ۱۱/۲/۱۳۸۸ که برای برگزاری جلسه­‌ی گزارش­‌دهی سالانه­‌ی مسکن مهر، در محل تعاونی واقع در نعمت آباد، گردهم آمده بودند، به دلايل نامعلوم توسط نيروهای امنيتی دستگير شده­‌اند و تا کنون بدون تفهيم اتهام هم­چنان در بند به سر می­‌برند.
اين در حالی است که از روز چهارشنبه ۱۶/۲/۱۳۸۸ تماس تلفنی بازداشت­‌شدگان با منازل‌شان قطع شده است و خانواده­‌های ايشان هيچ­‌گونه خبری از سلامتی و محل نگهداری ايشان ندارند و قاضی پرونده بدون دادن اطلاعات مشخص درباره­‌ی وضعيت بازداشت شدگان، تا اين لحظه به تقاضای پذيرفتن وکيل انتخاب شده از سوی خانواده­‌های ايشان را نيز رسيدگی نکرده است.





















Copyright: gooya.com 2016