پنجشنبه 24 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارگران بازداشت شده در سلول انفرادی ۲۴۰ هستند، خبرگزاری ديدبان حقوق بشر کردستان

تهران: تعدادی از کارگران بازداشت شده اول ماه می از جمله حسين اکبری، ستار امينی، محمد گيلانی، عبدالله وطن خواه، حسن شفا، حميد شرفی، عزيز ياری، مصطفی حاتمی، ناصر ابراهيمی، جمشيد رجبی، داوود ميرزايی، عزيز محمدی، نبی معروفی، اسدالله اقبالی، و نودهی پس از ۵ روز حبس در بخش عمومی زندان اوين به بازداشتگاه انفرادی ۲۴۰ منتقل شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اول ماه می -۱۱ ارديبهشت روز جهانی کارگر تعدادی از کارگران در تهران و حومه بازداشت شده اند که از جمله اين بازداشت شدگان تعدادی ازاعضای تعاونی مسکن فلزکار و مکانيک می باشند ازجمله حسين اکبری، ستار امينی، محمد گيلانی، عبدالله وطن خواه، حسن شفا، حميد شرفی، عزيز ياری، مصطفی حاتمی، ناصر ابراهيمی، جمشيد رجبی، داوود ميرزايی، عزيز محمدی، نبی معروفی، اسدالله اقبالی، و نودهی در محل تعاونی خود توسط نيروهای امنيتی بازداشت و راهی زتدان اوين شده که روز چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت آنها را از بند عمومی به بازداشتگاه انفرادی ۲۴۰ منتقل نمودند.

گفته ميشود افراد نامبرده که در جريان برگزاری اجلاس ساليانه تعاونی در محله نعمت آباد در حومه تهران بازداشت شده اند ۲ روز پس از بازداشت منازلشان توسط نيروهای امنيتی مورد بازرسی قرار گرفته و تعدادی کيس کامپيوتر کتاب و .. اين کارگران ضبط شده است.





















Copyright: gooya.com 2016