دوشنبه 4 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده مردم شيراز: نفت پنج كشور آمريكاي لاتين به تاثير از احمدي نژاد ملي شد، دولت یار

به گزارش پايگاه اطلاع رساني ستاد هماهنگي حمايتهاي مردمي دكتر احمدي نژاد، نماينده ي مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي گفت:

مهندس ذوالانوار ساخت دو نوع هواپيماي جنگنده ي و مدرن، بيمه كردن 16 ميليون روستايي و عشايري و انعقاد قرار داد 3 هزار كيلو متر خط آهن در غرب و شمال كشور با دولت چين را از جمله عملكرد مثبت دولت نهم عنوان كرد.

ذوالانوار ياد آور شد: بعد از اسلام هيچ دولتي به اندازه ي دولت نهم در پيشرفت، سربلندي و عزتمندي ايران اسلامي در ميان مسلمانان جهان تاثير نداشته است. وي اضافه كرد: در سفر اخير دكتر احمدي نژاد به كشورهاي آمريكاي مركزي حدود 5 كشور نفت خود را ملي اعلام كرده اند كه اين امر نشان از اقتدار دولت نهم در صحنه ي بين المللي بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده ي مردم شيراز گفت: از ديگر دستاوردهاي در صحنه هاي بين المللي ايجاد پول مشترك ايران و مالزي، تمايل كشور تركيه به اسلام و مسلمان شدن تعداد زيادي از اروپاييان به اسلام است.

وي در ادامه با اشاره به اينكه ايران در دولت نهم در ابعاد امنيتي، مرزي، دفاعي، اقتصادي، هسته اي و ساخت ماهواره ي اميد به موفقيت هاي چشمگيري دست پيدا كرده است گفت: محققان ايراني موفق شدند 1500 قطعه ي هواپيما و هليكوپتر در شيراز بسازند.

حق دل در ادامه ياد آور شد: دكتر احمدي نژاد قصد تخريب هيچ ستاد و كانديداهايي را نخواهد داشت و مردم بهترين داور برگزاري انتخاباتي سالم و بدون هيا هو و تخريب هستند .





















Copyright: gooya.com 2016