شنبه 9 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور کردان در جمع حاميان احمدی نژاد در ساری، قلم

کردان همچنان دکتر خطاب می شود؟!

قلم - علی کردان، وزير کشور سابق دولت نهم، روز گذشته در مسجد شکوهی ساری در جمع حاميان احمدی نژاد سخنرانی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش قلم نيوز، علی کردان که از او در پارچه نوشته ها با عنوان «عضو شورای عالی برنامه ريزی کشور» نام برده شده بود، در سخنان خود هيچ اشاره ای به انتخابات آتی نداشت و تصريح کرد که هدف اصلی حضور در اين مراسم، شرکت در مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) است و نبايد جز اين هدف، انگيزه های ديگری مانند ديدن فرد خاصی و يا گوش کردن به سخنانش مورد نظر ما باشد.

اما بنابر اين گزارش، در اين مراسم تصوير و پلاکاردهايی در حمايت از احمدی نژاد نيز در دست شرکت کنندگان بود و استاندار مازندران، معاون برنامه ريزی استانداری و شجاعی عضو فراکسيون اصولگرای مجلس که از حاميان احمدی نژاد در مازندران است، حضور داشتند.

همچنين در اين جلسه، علی رغم اين که کردان ماه ها پيش به دليل ارائه ی مدرک جعلی دکترا از سوی مجلس استيضاح و از وزارت کشور دولت نهم عزل شده بود؛ و بر روی پارچه نوشته ی خوش آمدگويی وی «حاج علی کردان» خطاب شده بود، مجری برنامه که يکی از مجريان شناخته شده ی سيمای طبرستان است، بارها کردان را با عنوان دکتر مورد خطاب قرار داد!





















Copyright: gooya.com 2016