جمعه 8 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون مطبوعاتی ارشاد قم: انتشار ليست ۱۹ نفره اعضای جامعه مدرسين در رد حمايت از احمدی نژاد، پيگرد قانونی دارد، فارس

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: انتشار ليست ۱۹ نفره اعضای جامعه مدرسين حوزه علميه قم در رد حمايت از احمدی‌نژاد را برای برخورد از طريق مراجع قانونی پيگيری می‌کنيم.

محمد خامه‌يار امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم‌ انتشار ليست ۱۹ نفره از اعضای جامعه مدرسين در رد حمايت از محمود احمدی‌نژاد را اقدامی غيراخلاقی، غير‌واقعی و غير‌حرفه‌ای برشمرد و گفت: مسئولان سايت مذکور بايد در مورد منبع اين خبر توضيح دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه کرد: با توجه به اينکه برخی اعضای جامعه مدرسين و نمايندگان مراجع تقليدی که اسامی آنها در ليست مذکور اشاره شده، اين خبر را تکذيب کرده‌اند، در اسرع وقت تخلف اين سايت بررسی شده و طبق قانون با مسئولان آن برخورد می‌شود.
خامه‌يار حمايت يا عدم حمايت از نامزدهای دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری را در شان مراجع ندانست و تصريح کرد: همان طوری که در روزهای اخير شاهد آن هستيم، در پی انتشار اين ليست ۱۹ نفره، تعدادی از مراجع تقليد قم به شدت در برابر آن موضع گيری کردند و اين خبر را دروغ و افترا دانستند.
معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بيان اينکه هويت خبرنگاری که از قم اين خبر را تهيه کرده مشخص نيست، اظهار داشت: هر رسانه‌ای که در قم دفتر نمايندگی يا فعاليتی دارد، بايد طبق قانون نماينده‌اش را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی کند اما تاکنون هويت فردی که اقدام به تهيه و انتشار ليست ۱۹ نفره اعضای جامعه مدرسين کرده شناسايی نشده است.
خامه‌يار با بيان اينکه غير از انتشار اين خبر، هيچ گونه تخلف رسانه‌ای انتخاباتی در قم مشاهده نشده است، اظهار داشت: چنانچه تا زمان برگزاری انتخابات هر نشريه، پايگاه خبری، خبرگزاری و ستاد انتخاباتی مرتکب تخلفی شود، بعد از برگزاری انتخابات و در صورت لزوم قبل از انتخابات با مسئولان آن رسانه برخورد قانونی می‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016