دوشنبه 11 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کرباسچی: کروبی ۲۰۰ هزار تومان به هر ايرانی پرداخت می کند، مهر

يزد - خبرگزاری مهر: مشاور عالی ستاد انتخاباتی کروبی گفت: کروبی پيش از اين وعده کرده بود که به هر ايرانی ۷۰ هزار تومان پرداخت کند اما هم اکنون بر اساس شرايطی به هر ايرانی ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می کند.
به گزارش خبرنگار مهر در يزد، غلامحسين کرباسچی پيش از ظهر دوشنبه در جمع هواداران کروبی در فرهنگسرای شهرداری يزد اظهار داشت: کروبی در صورت احراز پست رياست جمهوری و در صورتی که نفت به بشکه ای ۱۵۰ دلار برسد به هر ايرانی ۲۰۰ هزار تومان پرداخت خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تاکيد کرد: اين طرح کارشناسی شده است و به دليل ماهيتی که دارد در روابط دولت و ملت تغيير ايجاد خواهد کرد.

کرباسچی يادآور شد: بر روی جزئيات اين طرح کار شده و حتی از هم‌ اکنون هيئت مديره و مجمع عمومی آن نيز تعيين شده‌ اند.

وی تصريح کرد: اجرای اين طرح موقعيت دولت را تغيير می دهد و عنوان آقا بالاسر را از آن می گيرد زيرا ما معتقديم پول نفت بايد در سفره مردم باشد نه در جيب دولت حال آنکه دولت منبع درآمدهايش را ماليات و پول نفت تشکيل داده است.

کرباسچی همچنين عنوان کرد: بحث حقوق شهروندی نيز در اين دولت از جمله مباحثی است که به فراموشی سپرده شده و در حال حاضر به بسياری از ابعاد اين حق توجهی نمی ‌شود.

وی با اشاره به اعلام دولت نهم در خصوص ثبت ۲۰ هزار اختراع در سه سال و نيم گذشته بيان داشت: با اين حساب يعنی ساعتی يک اختراع در کشور ثبت شده که البته اين اتفاق نمی‌ تواند واقعی باشد.

کرباسچی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات موجود در کشور عنوان کرد: در حال حاضر کشور در زمينه مسائل اقتصادی، سياست خارجی، انرژی هسته‌ای،‌ آزادی‌های فرهنگی و امنيت ملی که وابسته به اقوام و قوميت‌هاست، دچار مشکل است و بهترين راه در شرايط فعلی اعلام برنامه کانديداها برای حل اين مشکلات است.

وی که در اين مراسم به عنوان معاون اول کروبی در صورت احراز پست رياست جمهوری معرفی شد، تصريح کرد: برای حل اين مشکلات بايد کسی انتخاب شود که راه حل شفاف و صريحی را ارائه دهد و دارای خصلت‌های دلسوزی و عاطفی باشد.

کرباسچی امروز با بيش از دو ساعت تاخير در جلسه ياد شده حاضر شد و البته اعضای ستاد انتخابات کروبی اين تاخيرها را طبيعی اعلام کردند.





















Copyright: gooya.com 2016