چهارشنبه 13 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش همايش "چرا مشارکت؟ چرا کروبی؟" در کرمانشاه، تصاوير زندانيان سياسی کُرد در دست مردم (همراه با عکس)، کردانه

کردانه: عصر روز دوشنبه ۱۱ خرداد ماه ۸۸ همايش بزرگی تحت عنوان "چرا مشارکت؟ چرا کروبی؟" از طرف جامعه‌ دانش‌جويان و دانش‌آموختگان کرمانشاهی (جاداک) و با همکاری اتحاديه دمکراتيک دانشجويان کُرد، جبهه متحد کُرد، دفتر تحکيم وحدت، سازمان ادوار تحکيم و جمعی از فعالين مستقل سياسی و فرهنگی کُرد کرمانشاه در سالن کانون پرورشی فکری کودکان اين شهر برگزار شد که بيش از هزار نفر از شهروندان کرمانشاهی در آن حضور يافتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين همايش حميدرضا صمدی دبير جاداک، تقی رحمانی از فعالان ملی ـ مذهبی، ماموستا سيدصلاح الدين حسامی امام جمعه سابق سنندج، رحيم فرهمند سخنگوی جبهه متحد کُرد، وحيد ميرزاده از فعالان ملی ـ مذهبی، مسعود کرمی دبير اتحاديه دمکراتيک دانشجويان کُرد، سامان رحمانی به نمايندگی از سازمان ادوار تحکيم، اشکان مسيبيان به نمايندگی از دفتر تحکيم وحدت، عبداله سهرابی نماينده سابق مجلس از مريوان با بيان بخشی از مطالبات خود که پيش از اين در قالب نامه‌های جمعی و بيانيه‌های تشکيلاتی مطرح و در برنامه‌های ارائه شده از سوی مهدی کروبی مورد توجه قرار گرفته شده‌اند در حمايت از اين کانديدای دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری به سخنرانی پرداختند.

همچنين کاوان کلهر هنرمند کُرد نيز در فواصل مختلف اين برنامه با اجرای موسيقی و خواندن ترانه‌های شاد شور و حالی ويژه را در بين شرکت کنندگان ايجاد نمود تا آن‌جا که گروه‌هايی از جوانان حاضر در جمع هم‌زمان به رقص و پايکوبی پرداختند. در پايان مراسم نيز در حالی که شعارهايی هم‌چون "که‌روبی له خوه‌مانه، يارو ياور کوردانه" در حمايت از مهدی کروبی و درخواست آزادی زندانيان سياسی داده می‌شد گروهی ‌از جوانان اقدام به خواندن سرود "ای رقيب" نمودند.





















Copyright: gooya.com 2016