جمعه 15 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ضرغامی در پاسخ به طرح مطالب انتقادی نامزدها در مناظره ها: پس از انتخابات در مورد امکان پاسخگويی تصميم می گيريم، ايلنا

- حرکت های ايذايی مشکوکی برای اختلال در سيگنال رسانی ماهواره ای صورت گرفته است
- درخواستهای فراوانی از سوی افراد حقيقی و حقوقی مربوط به هر دو طرف مناظره ۱۳ خرداد به رسانه ملی واصل شده است


رئيس سازمان صدا و سيما با اشاره به شور کم نظير انتخاباتی در اين دوره گفت: فضای رقابتی در هفته آخر به اوج هيجان و گرمی خود خواهد رسيد و منتقدان دلسوزی که نگران روند برنامه های تبليغاتی بودند امروز شاهد موفقيت رويکرد علمی رسانه ملی هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا ، عزت الله ضرغامی با اشاره به هيجانات انتخاباتی تا ساعتها پس از نيمه شب در ميان خانواده ها افزود: ابتکار مناظره مستقيم و رو در رو ، در مقابل دهها ميليون مخاطب مشتاق ، نقطه عطفی در برنامه های تبليغاتی نامزدها به شمار می رود.
رئيس سازمان صدا و سيما در پاسخ به سؤالی در خصوص امکان استفاده از رسانه ملی برای افرادی که در اين مناظره ها به نحوی از آنان نام برده می شود گفت: رسانه ملی موظف به اجرای مصوبات قانونی کميسيون ماده ۶۲ بوده و تلاش می کند تا اگر در جريان مناظره ها نسبت به نامزدهای غايب مطالب انتقادی مطرح شود فرصت مساوی پاسخگويی را برای آنان فراهم کند ولی در ساير موضوعات به حسب رويه گذشته و نظرات قانونی شورا ، پس از برگزاری انتخابات تصميم گيری می شود.
وی افزود: در حال حاضر درخواستهای فراوانی از سوی افراد حقيقی و حقوقی مربوط به هر دو طرف مناظره ۱۳ خرداد به رسانه ملی واصل شده است که با مشورت نهادهای نظارتی نحوه پاسخ و انعکاس توضيحات آنان بررسی و اقدام خواهد شد .
رئيس سازمان صدا و سيما افزود: به دليل استقبال بسيار گسترده مردم از برنامه های تبليغاتی رسانه ملی ، حرکت های ايذايی مشکوکی برای اختلال در سيگنال رسانی ماهواره ای در کشور صورت گرفته که خوشبختانه با هوشياری کارشناسان فنی سازمان و اقدامات مناسب جايگزين در کمترين زمان با آن مقابله شده است.
رئيس رسانه ملی افزود: متأسفانه مديريت ماهواره اينتل ست ، هنوز پاسخ قانع کننده ای در خصوص اين منبع فرکانسی مزاحم که به سيگنالهای شبکه های جمهوری اسلامی ايران در ورودی ماهواره حمله می کند ارائه نکرده است.
آقای ضرغامی با تشکر از تمامی نامزدها و ستادهای آنان ابراز اميدواری کرد: اين همکاری خوب تا پايان انتخابات ادامه يابد تا شاهد حضور کم نظير و دشمن شکن مردم در روز ۲۲ خرداد پای صندوق های اخذ رای باشيم.





















Copyright: gooya.com 2016