جمعه 15 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرفداران احمدی نژاد پس از نماز جمعه تهران: مناظره به پا شد مافيا بر ملا شد! ايرنا

جمع زيادی از نمازگزاران تهرانی پس از پايان نماز جمعه، در خيابان های اطراف دانشگاه تهران در يک راهپيمايی خودجوش که با شعارها و پلاکاردهايی که در دست داشتند از احمدی نژاد حمايت کردند.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ايرنا پس از برپايی نماز عبادی سياسی جمعه تهران که اين هفته به امامت" آيت الله احمد جنتی" برپا شد، خيابان های منتهی به دانشگاه تهران شاهد برپايی صدها نفر از نمازگزارانی بود که با شعارهايی حمايت قاطع خود را از نامزدی احمدی نژاد اعلام کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اما آنچه که بيش از همه به چشم می خورد دعوت حداکثری مردم به حضور در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری بود.
بر روی برخی از پلاکاردها جمله هايی چون "مرگ بر غارتگر" ،"مرگ بر برانداز"، "التزام به جمهوری اسلامی محور انتخاب ماست"و "آزادی انديشه با شال سبز نميشه" نوشته شده بود.
به گزارش ايرنا راهپيمايی در تقاطع خيابان وصال شيرازی به خيايان فلسطين با حضور صدها نفر و با شعارهای مختلفی چون "مناظره به پا شد مافيا بر ملا شد" ادامه داشت.
اين راهپيمايی آرام تا ميدان فلسطين ادامه يافت.





















Copyright: gooya.com 2016