دوشنبه 18 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد شديد کرباسچی از رد صلاحيت اعلمی در دانشگاه تبريز، سحام نيوز

متاسفانه گزينش ها و رد صلاحيت ها باعث می شود تا فردی همچون آقای اعلمی نماينده شما عليرغم زحمات و تلاشی که برای کشور و انقلاب انجام داد تاييد صلاحيت نشود و اين محروميت کشور از افراد و مديران کاردان، شايسته و پر تلاش است


غلامحسين کرباسچی معاون اول دولت احتمالی مهدی کروبی ساعتی پيش در جمع دانشجويان دانشگاه تبريز با بيان اينکه يکی از ويژگی های مثبت دموکراسی تغيير حاکمانه است، اظهار داشت: دموکراسی اين فرصت را در اختيار مردم می گذارد تا اگر از دولت خود ناراضی هستند آن را تغيير دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار اعزامی سحام نيوز کرباسچی در ادامه اظهار داشت: امروز فرصتی برای همه کسانی که به تغيير، تحول، اصلاحات و بهبود وضعيت کشور می انديشند فراهم شده است و در اين راستا اقدام به عمل آورند.
وی با بيان اينکه متاسفانه هنوز در کشور ما دموکراسی به اندازه ای نيست که فرصت و وقت کافی به کسانی داده شود که حرفی برای گفتن دارند، اظهار داشت: متاسفانه گزينش ها و رد صلاحيت ها باعث می شود تا فردی همچون آقای اعلمی نماينده شما عليرغم زحمات و تلاشی که برای کشور و انقلاب انجام داد تاييد صلاحيت نشود و اين محروميت کشور از افراد و مديران کاردان، شايسته و پر تلاش است.
کرباسچی گفت: اينکه فردی بتواند با شارلاتان بازی به مردم دروغ بگويد ولی افراد ديگر حق نداشته باشند در برنامه خود پاسخ مناسب دهند شرايط مناسبی برای انتخاب آگاهانه مردم فراهم نمی کند. اگر انشاا... دولت تغيير پيروز شود يکی از گام های اساسی آن اصلاح قانون اساسی و يا حتی لازم باشد تغيير بخش هايی از قانون در جهت فراهم شدن بستر انتخابات آزادانه تر در کشور است تا مردم به جای حرف کانديداها به برنامه آنها رای دهند.
وی با اشاره به فعاليت جوانان در جهت تبليغات انتخاباتی گفت: اين نشان می دهد که با همين حدود آزادی ارائه شده در زمان انتخابات مردم چگونه به هيجان می آيند و برای بيان عقيده خود انرژی صرف می کنند، کشوری که می خواهد پيشرفت کند بايد پتانسيل مردم خود را به فعليت درآورد.
غلامحسين کرباسچی شهردار اسبق تهران در ادامه خطاب به دانشجويان دانشگاه تبريز گفت: شما که خواستار تغيير هستيد و می خواهيد دروغ و فساد را بزداييد بايد از نيروی خود استفاده کنيد و به صورت چهره به چهره با همشهريان و همکلاسی های خود گفت وگو کنيد و مطمئن باشيد که نيروی جوانی و نيروی انسانی شما بر همه امکانات آنها مثل راديو و تلوزيون ۲ ساعته و ... غلبه خواهد کرد.
غلامحسين کرباسچی با بيان اينکه عده ای سراسر شهرها را با بنرهای ۱۲ متری خود پوشانده اند ولی ادعا می کنند يک ريال هم برای انتخابات هزينه نکرده اند اظهار داشت: اميدوارم با کمک شما برنامه مهدی کروبی برای اداره کشور به اجرا درآيد.





















Copyright: gooya.com 2016