دوشنبه 18 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

راهپيمايی ۵۰۰۰ تن از دانشجويان کوی دانشگاه تهران به سمت ستاد مرکزی انتخابات کروبی، سحام نيوز

* هشدار و اولتيماتم کروبی به مجريان و ناظران انتخابات

مهدی کروبی کانديدای دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری پس از پايان مناظره با مهندس ميرحسين موسوی خامنه صداو سيما را به سمت کوی دانشگاه تهران ترک کرد و همراه با دانشجويان با پای پياده به سمت ستاد مرکزی خود طی مسير کرد و در ساعت ٢ بامداد وارد ستاد انتخابات خود شد.


هزاران تن از هواداران مهدی کروبی ساعت ٢ بامداد شب گذشته در مقابل ستاد مرکزی وی تجمع کرده اند . پس از پايان مناظره هزاران تن از هوادران کروبی با پرجم های سفيد و لباس های منقش به واژه تغيير به سمت ستاد مرکزی کروبی حرکت کردند.

به گزارش سحام نيوز اکثر اين افراد دانشجويان دانشگاه های تهران ، پلی تکنيک و صنعتی شريف هستند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گزارش های رسيده حاکی از آن است که هزاران نفر ديگر در ميدان انقلاب تجمع کرده و منتظر مهدی کروبی هستند .

مهدی کروبی که همراه با دانشجويان و پس از حضور در جمع آنها در کوی دانشگاه پياده تا ستاد مرکزی خود در بلوار کشاورز آمده است قصد دارد تا در جمع هواداران خود در ميدان انقلاب سخن بگويد.

هوادران کروبی و تعداد ی از هواداران مير حسين موسوی بصورت مشترک شعار می دهند عزا عزاست امروز روز عزاست امروز دولت سيب زمينی صاحب عزاست امروز و همچنين شعار کروبی کرباسچی نه يک تدارکات چی.

مهدی کروبی کانديدای دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری پس از پايان مناظره با مهندس ميرحسين موسوی صداو سيما را به سمت کوی دانشگاه تهران ترک کرد و همراه با دانشجويان با پای پياده به سمت ستاد مرکزی خود طی مسير کرد و در ساعت ٢ بامداد وارد ستاد انتخابات خود شد.

به گزارش خبرنگار ما مهدی کروبی به همراه غلامحسين کرباسچی - مرتضی الويری -محمد قوچانی و دانشجويان کوی دانشگاه ساعت ٢ نيمه شب وارد ستاد انتخابات خود گرديد.

دانشجويان حامی شيخ اصلاحات که با سردادن شعارهايی همچو کروبی کروبی حمايتت می کنيم - کروبی پاينده رپيس جمهور آينده از وی حمايت کردند . کروبی طی سخنان کوتاهی ضمن سپاس صميمانه از هواداران خود گفت: کسانی که می خواهند خودکامگی و خودسری کنند و به آرا اهميت ندهند وقتی نشاط و شادی و اراده شما را می بينند ، عقب می نشينند تا روزی که انديشه داريد،نشاط را در خود نگه داريد.

وی گفت: اگر مردم ،خوب پای صندوق رای حضور يابند مطمئن باشيد محمود احمدی نژاد رای نخواهد آورد.

کروبی با قاطعيت تصريح کرد: بايد بگويم هرکس گفت فلانی کنار می رود يا احمق است يا خائن۴سال پيش نيز جمعيتی چنين کاری کردند که سرنوشت آن انتخابات وضعيت جاری شد.

وی ادامه داد اين روزها نشانه هايی ديده می شود که حرکت های خودسرانه ای انجام می گيرد. اين را تاکيد می کنم و می گويم اين بار بعد از نماز صبح نخواهم خوابيد و از اول صبح با گزارش گيری از تمامی ستادها در سطح کشور اوضاع را رصد و دنبال می کنيم چنانچه تا ساعت ١١ صبح خبرهايی از تقلب در آرا بدهند، آن وقت می دانيم چه اقدامات مقتضی را در برابر تقلب های انتخاباتی انجام دهيم و اجازه نخواهيم داد اعلام اين موضوع به ساعات بعدالظهر کشيده شود، بنابر اين مسئولين با دقت زياد مراقب باشند تا آرا مردم در صحت و سلامت کامل شمارش و اعلام شود.





















Copyright: gooya.com 2016