سه شنبه 19 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نيکبخت: شکايت صفايی فراهانی عليه احمدی‌نژاد به اتهام نشراکاذيب به بعد از انتخابات موکول شد، قلم

صالح نيکبخت گفت: شکايت محسن صفايی فراهانی عليه دکتر محمود احمدی نژاد به اتهام نشر اکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومی و نقض سوگند نامه اصل ۱۲۱ قانون اساسی به بعد از برگزاری انتخابات موکول شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صالح نيکبخت در گفت و گو با خبرنگار قلم نيوز ضمن بيان اين خبر اظهار کرد: با توجه به شرايط فعلی و شور و شوق بيش از انتظار مردم برای شرکت در انتخابات و اين که ممکن است از طرح چنين شکاياتی در مراجع قضايی سوء استفاده شود با رايزنی با آقای صفايی فراهانی به منظور رعايت مصالح کشور که بالاتر از مصلحت هر فرد در هر مقامی است ترجيح داديم که اين شکايت به بعد از برگزاری انتخابات موکول شود.

وکيل محسن صفايی فراهانی ، رئيس سابق فدراسيون فوتبال ايران، در پاسخ به اين پرسش که آيا اين شکايت موکول به انتخاب يا عدم انتخاب آقای احمدی نژاد خواهد بود گفت: نه، مطمئنا در هر صورت چنين شکايتی مطرح خواهد شد و با توجه به اين که آقای احمدی نژاد در جلسه مناظره بدون حضور مهندس صفايی فراهانی مطالبی را عليه عموم اعلام کرده است اين شکايت از مجاری قانونی مطرح خواهد شد و اميدواريم با توجه به اصل تفکيک قوا و استقلال قوه قضاييه به اين موضوع رسيدگی شود.

وی در مورد اقامه شکايت ساير کسانی که اسم آنها در مناظره آمده است گفت: من از اين موضوع اطلاع ندارم.





















Copyright: gooya.com 2016