دوشنبه 18 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دفتر احمدی نژاد خواستار پاسخگويی تلويزيونی به "اتهامات عليه دولت" شد، ايرنا

رييس دفتر رييس جمهوری در نامه‌ای به رييس سازمان صدا و سيما برای پاسخگويی به اتهامات و تخريب های وارد شده عليه دولت در مناظره های تلويزيونی که رييس جمهوری در آن ها حضور نداشت، خواستار تعيين وقت برای برگزاری جلسه ای مستقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه سياسی ايرنا، در نامه عبدالرضا شيخ الاسلامی آمده است: با توجه به مناظره های انجام شده نامزدهای رياست جمهوری در ايام انتخابات دهم و نظر به قانون موضوعه ناظر بر نحوه انجام مناظره ها، از آنجا که در سه نوبت از مناظره های انجام شده حملات تخريبی شديدی نسبت به رييس جمهوری، دکتر احمدی نژاد که غايب جلسه بودند، صورت گرفت، شايسته است وفق مقررات مربوطه نسبت به برگزاری جلسه ای مستقل برای پاسخگويی به اتهامات و تخريب های وارده اقدام مقتضی به عمل آيد.
رييس دفتر رييس جمهوری همچنين در جدولی به پيوست اين نامه، مدت زمان اظهار نظرهای عليه دولت و دکتر محمود احمدی نژاد را در مناظره های مهندس مير حسين موسوی، حجت الاسلام مهدی کروبی و دکتر محسن رضايی اعلام کرد.
در اين جدول قيد شده است در مناظره کروبی - رضايی، طرفين مناظره به ترتيب ۴ دقيقه و ۵۶ ثانيه و ۵ دقيقه و ۳۸ ثانيه و در مناظره موسوی - رضايی، طرفين به ترتيب ۱۰ دقيقه و ۲۵ ثانيه و ۲ دقيقه و همچنين درمناظره موسوی - کروبی، طرفين مناظره به ترتيب ۲۸ دقيقه و ۳۶ ثانيه و ۹ دقيقه و ۴۰ ثانيه و در مجموع ۶۰ دقيقه و ۳۵ ثانيه عليه دولت و دکتر احمدی نژاد سخنانی ايراد کرده اند.
در مناظره هايی که به مناسبت دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در شبکه سه سيمای جمهوری اسلامی برگزار شد، طرفين مناظره ها به جای پاسخگويی حول محور برنامه های خود و سوال از طرف مقابل، به نقد و بررسی جهت دار عملکرد دولت پرداختند.
اين وضعيت تا آنجا ادامه يافت که مجری مناظره موسوی و کروبی که شب گذشته برگزار شد به روند انتقادی نامزدهای حاضر عليه احمدی نژاد اعتراض کرد.





















Copyright: gooya.com 2016