سه شنبه 19 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس هيآت مديره مخابرات: درخواست ۲۰ ميلياردی برای ارسال پيامک وجود نداشته است، ايلنا

رئيس جمهور فعلی کشور درحالی در يک مناظره تلويزيونی يکی از نامزدهای انتخاباتی (مهدی کروبی) را به درخواست ۲۰ميلياردی از مخابرات جهت ارسال پيامک محکوم کرد، که شرکت مخابرات ايران از اين امر اظهار بی اطلاعی کرد.


ايلنا: شرکت مخابرات ايران از درخواست ۲۰ ميلياردی ارسال پيامک برای يکی از کانديداها اظهار بی‌اطلاعی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، رئيس جمهور فعلی کشور درحالی در يک مناظره تلويزيونی يکی از نامزدهای انتخاباتی (مهدی کروبی)را به درخواست ۲۰ميلياردی از مخابرات جهت ارسال پيامک نسبت داد که شرکت مخابرات ايران از اين امر اظهار بی‌اطلاعی کرد.
وفا غفاريان رئيس هیأت مديره مخابرات ايران در گفتگو با خبرنگار ايلنا در پاسخ به اين سؤال که آيا شرکت مخابرات درخواست ۲۰ ميلياردی از ستاد انتخابات يکی ازنامزدها جهت ارسال پيامک داشته است، گفت: چنين مبلغ هنگفتی با اين حجم انبوه پيام کوتاه اصلاً مرتبط به شرکت مخابرات نمی‌شود، بلکه اين امر بايد از سوی بخش خصوصی انجام گيرد.
وی ضمن بی‌اطلاعی شرکت مخابرات از اين درخواست، گفت: تاکنون هيچ درخواستی به شرکت مخابرات در اين رابطه به ما ارائه نشده است، درحالی‌که اگر هم می‌شد ما به بخش خصوصی ارجاع می‌داديم.
معاون وزير ارتباطات در ادامه سخنان خود درپاسخ به ايلنا که آيا مخابرات می‌تواند ازاين امر در بخش خصوصی مطلع شود، گفت: مخابرات نمی‌تواند در مسائل مربوط به بخش خصوصی دخالت کند و در اطلاعات مشتريان آنها دخل و تصرف کند و در اختيار ديگران نيز قرار دهد.
گفتنی است، رئيس ستاد انتخاباتی کروبی طی سحنانی اظهارداشته است: ما به هيچ وجه مراجعه‌ای به شرکت مخابرات درخصوص استفاده از سيستم پيامک نداشتيم و با يک بررسی می‌توان پی برد که اگر قرارداد ۲۰ ميليارد تومانی صورت گرفته باشد، بنابراين بايد برای هر ايرانی طی اين مدت ۳۰۰ پيام در روز ارسال می‌شد تا ۲۰ ميليارد تومان محقق شود که چنين چيزی اتفاق نيفتاده است.
وی افزود: تنها مذاکره صورت گرفته با يک شرکت خصوصی ارائه دهنده خدمات پيامک بوده که کل مبلغ آن هفت ميليون تومان برای ارسال يک ميليون پيامک است.





















Copyright: gooya.com 2016