سه شنبه 19 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه فدراسيون فوتبال: هرگونه فعاليت تبليغاتی در بازی چهارشنبه ممنوع! ايسنا

فدراسيون فوتبال با انتشار اطلاعيه‌ای از کانديداهای رياست جمهوری خواست تا از هرگونه فعاليت تبليغاتی عليه نامزدی خاص در بازی روز چهارشنبه تيم‌های ملی ايران و امارات خودداری کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا، در اطلاعيه فدراسيون فوتبال آمده است: با توجه به حساسيت مسابقه مهم و سرنوشت ساز تيم ملی ايران با تيم ملی امارات در روز چهارشنبه و همزمانی اين مسابقه با ايام پر شور و حساس انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری، هيات رئيسه فدراسيون ضمن احترام به کليه کانديداها، اعضا محترم ستادهای انتخاباتی، هواداران و علاقه مندان به نامزدهای محترم و ارزشمند درخواست می شود ضمن رعايت حقوق متقابل از هرگونه فعاليت تبليغاتی عليه نامزدی خاص اجتناب نمايند.

بديهی است، تيم ملی متعلق به آحاد ملت عظيم و ارزشمند ايران اسلامی بوده و استاديوم آزادی در روز چهارشنبه بايد نماد وحدت ملی و انسجام همه اقشار و مظهر تشويق بازيکنان غيور تيم ملی باشد.

لذا مصرانه درخواست می شود هواداران فهيم،هوشمندانه و با هوشياری اجازه بروز و ظهور هرگونه فعاليتی غير از تشويق يکپارچه تيم ملی را ندهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016