جمعه 22 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس ستاد موسوی: در صورت تداوم اين وضع ميرحسين موسوی مستقيم با مردم سخن خواهد گفت، قلم

قلم - رييس ستاد مهندس موسوی اعلام کرد : علی رغم اتمام تعرف و نرساندن آن به شعب اخذ رای، در صورت ادامه اين روند مهندس موسوی مستقيم با مردم سخن خواهد گفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش قلم نيوز، دکتر بهزاديان نژاد اعلام کرد: در حالی که مردم عزيز ميهنمان در سراسر کشور با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای تصميم قاطعانه خويش برای تغيير را به نمايش گذاشتند، از گوشه و کنار کشور به خصوص غالب شهرهای بزرگ خبر می سرد که مردم در صفوف بلند در انتظار دادن رای خود هستند. ساعت هاست که به انان پاسخ می دهند تعرفه به اندازه کافی موجود نيست در حالی که بنا بر اظهار وزارت کشور ۵۹ ميليون تعرفه چاپ شده و در اختيار اين وزارتخانه بوده است.

اين واقعيت حاکی از آن است که وزارت کشور در انجام فعاليت خود ناتوان است و يا اهداف ديگری را دنبال می کند. تداوم اين وضعيت از ديگاه اين ستاد می تواند بی اعتنايی به انتخاب مردم و اخلال در اين انتخابات تلقی شود.

با توجه به اينکه تماس های مکرر اين ستاد با مقامات ذی ربط پاسخ روشنی در پی نداشته است، در صورت تداوم اين وضع آقای مهندس موسوی مستقيما در اين باره با مردم سخن خواهد گفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016