جمعه 22 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی: تا انتهای رای‌گيری همه بيداريم، مردم خلاء اطلاعاتی را با حضور سبز خود پر کنند، آفتاب

مهندس ميرحسين موسوی با بيان اينکه «من به همه قول دادم که از آرای مردم صيانت کنم»، تاکيد کرد: «تا انتهای رای‌گيری همه بيداريم».


به گزارش گروه سياسی آفتاب، نخست وزير دوران دفاع مقدس پس از انداختن رای خود در صندوق شعبه اخذ رای مسجد جامع ارشاد شهر ری به همراه همسر خود دکتر زهرا رهنورد در برابر جمع کثير نمايندگان رسانه‌های داخلی و خارجی حاضر شد و در سخنان کوتاهی ضمن تبريک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: «از حضور سبز همه ملت تشکر می‌کنم که معجزه آفريدند».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه از همه مسوولان اجرايی می‌خواهم که رای مردم، اين امانت سنگين را حفظ کنند، اظهار کرد: «من خبر دارم که متاسفانه برخی نمايندگان من را به محل‌های رای گيری و بر سر صندوق‌های سيار راه ندادند و پيامک‌ها را نيز تعطيل کرده‌اند که اين بر خلاف قانون است».

موسوی اضافه کرد: «ما نبايد از گردش آزاد اطلاعات بترسيم و من از همه مردم می‌خواهم که با حضور سبز خود به اين گردش اطلاعات ادامه دهند. از مسوولان هم می‌خواهيم که قوانين را رعايت کنند. باز هم از مردم می‌خواهم که خلاء اطلاعاتی را با حضور سبز خود پر کنند».

وی در پايان گفت: «اين همه وحدت در ميان مردم يک فرصت طلايی برای ماست نه يک تهديد؛ اميدوارم با حضور همه جانبه مردم در انتخابات به روزهای بهتر و زيباتری برسيم».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016