شنبه 23 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين خبر: حرکت های خودجوش مردم در تهران (گزارش ويژه خبرنامه گويا)

حد فاصل خيابان نفت و چهار راه جهان کودک نيز مردم تجمع کرده اند و عليه تقلب شعار می دهند. ميرحسين موسوی قرار بود در ساختمان روزنامه اطلاعات در خيابان نفت کنفرانس مطبوعاتی داشته باشد که به دلايل نا معلوم کنسل شده است.خبرنگارانی که برای حضور در کنفارنس به خيابان نفت رفته بودند نيز مورد ضرب و شتم شديد پليس قرار گرفته اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مردم از چهار راه جهان کودک وارد ميرداماد و از آنجا به سوی ولی عصر در حرکت هستند. پليس بارها گاز آشک آور شليک کرده و با ميله های آهنی مردم را به شدت کتک می زنند. پليس ضد شورش حتی تردد عابران پياده در خيابان ولی عصر حد فاصل زرتشت تا فاطمی را ممنوع کرده اند و همه مردم را در اين خيابان و پياده روها می زنند. حتی اگر مردم عادی باشند و شعار ندهند. مردم در ميدان ونک نيز تجمع کرده اند و شعار بز ضد تقلب می دهند. خيابان فلسطين نيز شاهد تظاهرات مردم با شعار مرگ بر ديکتاتور است. ضرب و شتم مردم خيلی وحشيانه است. مردم بايد به کمک هموطنان خود بشتابند. اين ها در حالی است که ستادهای اصلاح طلبان از سازماندهی مردم خودداری کرده اند و همه اين حرکت ها خودجوش است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016