شنبه 23 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه ميرحسين موسوی به مراجع و علما: سکوت شما خسارتی بيش از يک تغيير در آرا را به دنبال خواهد داشت

بسم‌الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

محضر مبارک مراجع عظام و علمای اعلام

با اهدای سلام، اينجانب اطمينان دارم که روند حوادث انتخابات رياست جمهوری دهم را با دقت پيگيری کرده‌ايد. اگر چه توسل به دروغ و استفاده‌ی بی حساب از امکانات عمومی و دولتی برای تبليغات يک‌سويه به سود نامزد حاکم به خوبی نشان دهنده عزم اين گروه خاص برای پيروزی به هر قيمت و از هر راه ممکن بود، اما تصور تقلب در آرای مردم تا اين اندازه و برابر انظار شگفت‌زده جهانيان از حکومتی که تعهد به عدالت شرعيه از ارکان اساسی آن شمرده می‌شود، برای کسی ممکن نبود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امروز که با حيرت تمام شاهد چنين تصورات جسورانه در امانت مردم هستيم و تمامی راه‌ها برای احقاق حق بسته شده، مواجه شدن مردم مظلوم با سکوت علما و مراجع که ملجا راسخ اين ملت شمرده می‌شوند، خسارتی بيش از يک تغيير در آرا را به دنبال خواهد داشت.

عواملی به بهانه‌های واهی با چوب و چماق و باطوم و شوک الکتريکی به جان اعضای ستادهای اينجانب و مراجعه کنندگان سرگردان و مبهوت از اين وضعيت افتاده‌اند، در حالی که اميدی به کارايی قوه قضاييه محترم نمی‌رود زيرا جايی که دادستان کل کشور نتواند از سخن قانونی خود در پيشگيری از سخنرانی اضافی نامزد حاکم در سيما جلوگيری نمايد، با چه ابزاری می‌تواند از اين خشونت سياه بازداری کند؟ به حسب وظيفه صيانت از آرای مردمی که اينک دچار چنين زيان عظيمی شده‌ا‌ند عرض حالی تقديم و يادآور می‌شوم که شايد تذکر به جای شما به مسوولان مفيد واقع شود.

اياک و الظلم لمن ليس له الا الدعا
برادر شما - ميرحسين موسوی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016