شنبه 23 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی با صدور بيانيه‌ای : ملت شريف ايران آماده جشن پيروزی شوند، ايلنا

ميرحسين موسوی در اطلاعيه‌ای با اشاره به اينکه رای اکثريت ملت متوجه وی بوده است، از مسوولان امر خواست نهايت دقت را در شمارش آراء داشته و از مردم شريف ايران خواست آماده برگزاری جشن پيروزی باشند. به گزارش ايلنا، متن بيانيه مهم ميرحسين موسوی خطاب به ملت ايران به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نام خدا مردم شريف ايران ضمن تشکر از حضور پر شور و استقبال گسترده شما از انتخابات رياست جمهوری، به اطلاع می‌رساند طبق گزارش‌ها و مستندات واصله علی رغم تخلفات و کارشکنی‌های متعدد و نارسايی‌های گسترده، مستندات واصله حاکی از آن است که رای اکثريت قاطع مردم متوجه اين خدمت‌گزارشان بوده است. از مسوولان امر می‌خواهم در شمارش آراء نهايت دقت را بنمايند و اعلام می‌کنم در غير اين‌صورت از همه امکانات قانونی برای احقاق حقوق حقه ملت ايران اقدام خواهم کرد. همين‌جا فرصت را مغتنم می‌شمارم و از ملت شريف ايران می‌خواهم آماده برگزاری جشن پيروزی در شامگاه ميلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016