جمعه 22 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله نيروهای امنيتی به ستاد مرکزی ميرحسين موسوی در قيطره

ساعتی پيش بيست تن از نيروهای وزارت اطلاعات در پوشش لباس شخصی در حالی که مسلح به باتون و گاز اشک آور بودند به ستاد مرکزی ميرحسين موسوی در قيطره تهران يورش آورده و پس از ضرب و شتم خرزای، امين زاده، عموزاده و ديگر افراد مستقر در ستاد به تخريب شديد اموال درون ستاد پرداختند. درگيری تا دقايقی ادامه پيدا کرد. اما با دخالت فوری مردم ماموران امنيتی مبادرت به پرتاب گاز اشک آور نموده که در نتيجه سيزده تن از ماموران امنيتی موفق به فرار شدند. پليس به درخواست مردم وارد صحنه شده است. اما هفت تن از ماموران امنيتی در بازداشت افراد درون ستاد قرار دارند. هم اکنون پليس در تلاش جهت نجات دستگيرگان (ماموران امنيتی) در حال مذاکره با مسئولين ستاد ميرحسين موسوی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تعداد هزار و پانصد پليس منطقه را به کنترل کامل در آورده اند. مردم درخواست می کنند تا دستگير شدگان را تحويل آنان دهند. عموزاده در رد درخواست پليس چهت ماموران امنيتی دستگير شده اعلام کرد: « با آزادی ماموران علت ماجرا پنهان خواهد ماند، لذا تحت هچ شرايطی دستگيرشدگان را آزاد نخواهند کرد.»

عباس بختياری – جمعه – دوازده ژوئن دو هزار و نه


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016