دوشنبه 25 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس شوراي تامين استان تهران در گفت‌وگو با فارس: تجمع هواداران موسوي در ميدان انقلاب غير قانوني است

خبرگزاري فارس: رئيس شوراي تامين استان تهران خبر برخي سايت‌ها در خصوص اخذ مجوز ستاد ميرحسين موسوي از وزارت كشور براي راهپيمايي فردا دوشنبه هواداران وي از ميدان انقلاب تا آزادي را تكذيب كرد و گفت: ‌اين راهپيمايي غير قانوني است.

مرتضي تمدن استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، در خصوص اخبار برخي سايت‌ها مبني بر اخذ مجوز ستاد ميرحسين موسوي از وزارت كشور براي راهپيمايي فردا دوشنبه هواداران وي از ميدان انقلاب تا ميدان آزادي، ضمن تكذيب اين خبر گفت: هيچ مجوزي به براي اين كار صادر نشده و اين راهپيمايي غير قانوني است و نيروي انتظامي با هر گونه تجمعات يا راهپيمايي‌هاي بدون مجوز برخورد خواهد كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس شوراي تأمين استان تهران خاطرنشان كرد:‌ هرگونه عواقب اين راهپيمايي برعهده ستاد ميرحسين موسوي است و اقدام به اين كار نشان دهنده رفتار غير مسئولانه اين ستاد است.

ستاد ميرحسين موسوي امروز يكشنبه با ارسال نامه‌اي به وزارت كشور خواستار مجوز براي راهپيمايي هواداران موسوي در روز دوشنبه ساعت 16 از ميدان انقلاب به ميدان آزادي شده بود كه با اين درخواست موافقت نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016