دوشنبه 25 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوي شوراي نگهبان: موسوي عصر امروز اعتراض ۷ موردي خود را تقديم شوراي نگهبان كرد، فارس

خبرگزاري فارس: سخنگوي شوراي نگهبان گفت: ميرحسين موسوي در اعتراض خود به شوراي نگهبان نسبت به 7 مورد معترض است گفت: موسوي در اولين اعتراض خود تأكيد كرده است كه در مناظره‌ها مطالبي گفته شده كه اتهام عليه شخصيت‌هاي نظام بوده است.

عباسعلي كدخدايي سخنگوي شوراي نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به اعتراض ميرحسين موسوي و محسن رضايي به نتيجه انتخابات اين دوره گفت: عصر امروز اين 2نامزد انتخابات رياست جمهوري دهم اعتراض خود را نسبت به نتيجه انتخابات رياست جمهوري به شوراي نگهبان تقديم كردند.

كدخدايي با بيان اينكه ميرحسين موسوي در اعتراض خود به شوراي نگهبان نسبت به 7 مورد معترض است گفت: موسوي در اولين اعتراض خود تأكيد كرده است كه در مناظره‌ها مطالبي گفته شده كه اتهام عليه شخصيت‌هاي نظام بوده است.

وي اضافه كرد: كارشكني مسئولان فرمانداري‌ها در ارائه كارت ناظرين انتخاباتي،قبل از تجميع دستي آرا نتايج اعلام شده، تعرفه‌هاي انتخاباتي در شعب اخذ رأي به خوبي توزيع نشده مانند شهرهاي شيراز و تبريز، احمدي‌نژاد در صداوسيما تبليغات اضافي داشته است، تيتر سايت‌هاي رجانيوز، فارس و ايرنا مبني بر پيروزي احمدي‌نژاد در انتخابات و نقض ماده 40 جرائم نيروهاي مسلح و استفاده از نظاميان و بسيج در ميتينگ‌هاي تبليغاتي احمدي‌نژاد از جمله موارد اعتراضي ميرحسين موسوي نسبت به انتخابات رياست جمهوري است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوي شوراي نگبهان در خصوص موارد اعتراضي محسن رضايي در انتخابات رياست جمهوري دهم كه به اين شورا ارسال داشته است گفت: رضايي براين اعتقاد است كه بين 3.5 تا 7.5 ميليون رأي داشته است .

كدخدايي اضافه كرد: گزارش ناظرين رضايي از پاي صندوق‌هاي رأي، تجميع بيش از 1000 صندوق توسط ستادهاي انتخاباتي وي، نظرسنجي‌هاي رسمي كشور و اظهارات مردم به رضايي و مسئولان ستاد وي از جمله دلايل اعتراض اين نامزد انتخابات رياست جمهوري دهم است.

كدخدايي تصريح كرد: مهدي كروبي نيز تا به حال به شوراي نگهبان اعتراضي نسبت به نتيجه انتخابات رياست جمهوري دهم اعلام نداشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016