دوشنبه 25 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار ميرحسين موسوی با رهبر جمهوری اسلامی، قلم

قلم - حضرت آيت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ديدار آقای ميرحسين موسوی با ايشان، بر پيگيری مسائل از طريق مراجع قانونی تأکيد کردند.
در اين ديدار که عصر ديروز انجام شد آقای ميرحسين موسوی ضمن ارائه گزارشی، ديدگاه خود را درباره روند انتخابات بيان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رهبر معظم انقلاب با تأکيد بر لزوم حفظ آرامش و متانت خاطرنشان کردند: در دوره های قبلی انتخابات نيز برخی افراد و نامزدها، مسائلی داشتند که از طريق شورای نگهبان به عنوان مرجع قانونی رسيدگی به شکايات انتخاباتی، پيگيری کردند و طبعاً در اين دوره نيز مسائل بايد از طريق قانونی دنبال شود.
ايشان با اشاره به نامه آقای موسوی به شورای نگهبان افزودند: به شورای نگهبان تأکيد شده که با دقت به اين نامه رسيدگی شود.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تحريکات دشمن و برخی طراحيهای پشت صحنه برای به آشوب کشاندن خيابانها خطاب به آقای موسوی افزودند: جنس شما با اين گونه افراد متفاوت است و لازم است کارها را با متانت و آرامش پيگيری کنيد.
حضرت آيت الله خامنه ای با تحسين از حضور بی سابقه مردم در انتخابات ۲۲ خرداد افزودند: به ياری پروردگار انتخابات با اتقان، صحت و آرامش خوبی برگزار شد و شما هم مسائل مورد نظر را از طريق قانونی پيگيری کنيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016