سه شنبه 26 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نیروی انتظامی مهاجمین به حامیان موسوی را بازداشت کرد، مهر

عصر سه شنبه درحالی که تجمع آرام حامیان میرحسین موسوی در حوالی میدان ونک در حال برپایی بود ، تعدادی موتور سوار که چوب و چماق در دست داشتند به سمت آنها حمله کردند که این امر ، درگیری مردم با آنان و دستگیری تعدادی از مهاجمین توسط پلیس را در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر ، در این میان نیروی انتظامی که از ابتدای راهپیمایی حامیان میرحسین ، با آرامش نظاره گر بوده و کنترل کلی اوضاع را در دست داشت ، وارد عمل شده و گروهی از مهاجمان را بازداشت کرد.

سعه صدر ماموران حاضر در صحنه پلیس و بویژه این اقدام مورد تحسین حاضرانی در میدان ونک قرار گرفت که به تجمعی مسالمت آمیز ادامه می دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در عین حال ستاد میرحسین موسوی در اطلاعیه ای که ساعتی پیش منتشر شد، از آمادگی مهندس موسوی برای حضور در برنامه های زنده تلویزیونی خبر داد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: "مهندس موسوی آمادگی خویش را برای حضور در برنامه‌های مستقیم تلویزیونی برای بیان مواضع خود در خصوص انتخابات و وقایع پس از آن اعلام داشته‌اند."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016