چهارشنبه 27 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه سرگشاده ميرحسين موسوی به شورای امنيت کشور درباره اقدامات غيرقانونی لباس شخصی ها، قلم

قلم - ميرحسين موسوی درباره اقدامات غيرقانونی لباس شخصی ها به شورای امنيت کشور نامه نوشت

به گزارش قلم نيوز ،متن اين نامه به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسمه تعالی

شورای امنيت کشور

طی ايام اخير به کرات مشاهده می شود که همرديف با قوای انتظامی افرادی بدون لباس فرم، بدون نشان مشخص و بدو ن جايگاه قانونی معين با سلاح های سرد (از قبيل شلنگ، چماق، زنجيز، ميله آهنی و ....) و گاهی سلاح گرم در سطح شهر ظاهر می شوند، قبل از نيروی انتظامی به صفوف تظاهرکنندگان حمله می کنند و ضمن تحريک اجتماعات به تخريب اموال و وسايل نقليه مردم می پردازند. به آن شورا متذکر می شوم اين پديده شوم که متصديان برقراری امنيت و نظم در خلال صفوفشان از نيروهای لباس شخصی استفاده کنند تنها نشان می دهد که نيروی انتظامی از مغايرت اعمال خود با شان و وظيفه قانونی اش کاملا اطلاع دارد، به صورتی که حاضر نيست ننگ اين اعمال به لباس متحدالشکل او نسبت پيدا کند. آزادی، نظم و امنيت از حقوق اوليه و توامان شهروندان است که طی مدت اخير هر سه آنها از سوی نيروهای لباس شخصی مورد تجاوز قرار گرفته است.
ضمن محکوم کردن اين رويه از کليه مقامات ذيربط موکدا درخواست می شود جهت کمک به حفظ آرامش و امتناع از تحريک اجتماعات خودجوش و مسالمت آميز مردم فورا از مداخلات اين افراد جلوگيری به عمل آورند.

ميرحسين موسوی

رونوشت: شورای عالی امنيت ملی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016